Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson s51-esem menet közben...

Simson s51-esem menet közben fullad, mikor a gázt húzom neki. Csak fullad, de nem áll le. Mitől lehet ez?

Figyelt kérdés

A gyújtásra gyanakodtunk lényegében mindent kicseréltünk ami a gyujtással kapcsolatos, mostmár az üzemanyag-rendszerre gyanakszunk, a karburátor takaritás nem segitett.

A tank tiszta, egyáltalán nem rozsdás, és ülepitő poharas a csap, és még egy benzinszűrő is bevan iktatva. Szóval ebbe nagyon kevés esélyel jut be piszok. ALapjárata nagyon szép, és indul is, melegen-hidegen. Tudom feladtam a leckét, de előre is köszönöm az értelmes válaszokat!


2009. aug. 10. 21:16
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
vagy túl dús, vagy túl szegény a keverék- mindkettő hasonló hibajelenséget produkál.
2009. aug. 10. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:
Szerintem vagy keverék, vagy a pufó van eldugulva, olajos. De nem 100...
2009. aug. 10. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 anonim ***** válasza:
100%

Így ennyi info alapján nehéz lenne megmondani.

Én a túl sovány keverékre szavazok.

Oka: -fals levegőt szív a szívócsonknál. Ekkor általában az alapjáratot sem tudod beállítani rendesen, örökké ingadozik.

-benzinszint alacsony a karburátorban az úszó elállítódása miatt

-keverékszabályozó ("suber") tű alacsonyra van állítva.

-benzinátfolyás akadályozott (csap tömődés, szintszabályzó szelep tömődés, bár ezek ritkák, és írtad is, hogy pucolva lett)

Persze a fulladásnak lehet még 100 más oka is. A kipufogó nincs eltömődve?

2009. aug. 10. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 A kérdező kommentje:

Milyen infókat szeretnél? Hát a suber tű, hát még egyet lehet állitani hogy a legtöbbet kapja.

Alapjárata kicsit magas, de nem ingadozik.

Az uszóról nem tudok semmit se nem is tudom hogy lehet szakszerűen állitani. A csap biztos nincs eldugulva, mert jól folyik rajta. Az benzin csővel nincs baj(szűrő).

2009. aug. 10. 23:20
 5/21 anonim ***** válasza:
36%

" Hát a suber tű, hát még egyet lehet állitani hogy a legtöbbet kapja"

azt hiszem, itt lesz a gond.

vegyél vissza az anyagból, mert szinte biztos, hogy túlságosan dús a keverék!

(ha szegény lenne, akkor azt abból is észre lehet venni, hogy túlmelegszik a motor, hiszen akkor olajat is kevesebbet kap)

2009. aug. 10. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 anonim válasza:
Macerás, ugyanilyen problémám volt, 2 napig játszottam a porlasztóval, tü állástol kezdve uszoszintig mindennel probálkoztam, nem lett jo. elvittem egy profi szerelöhöz, ö is játszott vele két napig, aztán belerakott egy másik porlasztot, és azota jo. Valoszinüleg öntvényhiba, vagy valami hajszálrepedés valami el..szott helyen...Amugy használtan de gyári cuccot kaptam 2000 forintért.
2009. aug. 10. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/21 anonim válasza:
Jah és mégvalami, ha csak melegen csinálja a hibát akkor az kondenzátor, olyannal minden szimos találkozik egyszer...az kb 800 pénzes probléma..
2009. aug. 10. 23:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 anonim ***** válasza:
kondihibánál kihagy a gyújtás, vagy teljesen leáll a motor!
2009. aug. 11. 00:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 anonim válasza:
Nem feltétlenül áll le a kondihibánál, nekem már volt ilyen furcsak kondihibám. Csere megoldotta, de tárgytalan, mert rájöttem, h a kérdezö már leirta, h kicserülte egyujtáshoz kapcsolodo cuccokat, ugyhogy nem az a probléma.
2009. aug. 11. 01:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:
100%
Sokat elárul a gyertya szine is. Ha szép őzbarnára van szineződve, akkor elvileg minden rendben van. Ha nagyon világos barna, vagy fehér, akkor nagyon sovány a keverék, vagy az előgyújtás van rosszul beállítva. Ha pedig fekete, akkor a keverék túl dús, vagy szintén az előgyújtás beállítása rossz. Egyébként az úszóházban a szintet elég nehéz mérni. Én ETZ-n csináltam, gyári szerelési könyv alapján. Kell hozzá egy másik úszóház, amit ki kell vágni, hogy látható legyen a benzinszint. A vágott résre átlátszó, benzinálló fóliát, v. műanyag lapkát kell ragasztani. A gyári könyvben meg van adva az előírt szint. Szóval ha tényleg csak 2000 körül van egy másik karbi, érdemes inkább abba beruházni. Az alapjáratot be tudod állítani alacsonyra, egyenletes pöfögősre is? Ha igen, akkor nem valószinű, hogy falsot szív.
2009. aug. 11. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!