Ha a motorkerékpárom 100 km alatt megeszik 1-2 deci olajat, akkor az gyűrű vagy szelepszárszimering probléma lehet?
Figyelt kérdés
2012. okt. 25. 18:24
1/21 anonim válasza:
igen ,bármelyik lehet,és mindkettő is,
2/21 A kérdező kommentje:
Melyik a valószínűbb?
2012. okt. 25. 19:51
3/21 anonim válasza:
Általában szimmering, előbb fárad el mint a gyűrű.
4/21 A kérdező kommentje:
Óra szerint 70000 km van benne, bár 28 éves a gép, ez lehet, hogy átfordult már.
2012. okt. 25. 21:56
5/21 anonim válasza:
Akkor lehet a dugó is, egy kompressziómérés kideríti.
6/21 anonim válasza:
*nem dugó, hanem gyűrű, este van már.
7/21 A kérdező kommentje:
A tél folyamán tervezem a felújítást, csak fel kellene készülnöm, hogy mennyire kell a pénztárcámba nyúlni. Úgy nagyjából milyen összegre rúghat ki egy ilyen művelet? Munkadíj nélkül!
2012. okt. 25. 22:04
8/21 anonim válasza:
Hát, ha nyilatkozol hogy mégis milyen gép talán meg tudom tippelni. ;)
9/21 A kérdező kommentje:
Nem valószínű, hogy ismered, mert japán belpiacos masina, és nem sokról tudok itt a Honban. :) Amúgy egy 1984-es Honda VT250 F.
2012. okt. 25. 22:10
10/21 A kérdező kommentje:
Ez még a 82-83-as széria tagja, csak valahogy 84-ben sikerült legyártani.
2012. okt. 25. 22:20
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!