Be köpi a gyertyát a simsonom mi okozhatja?
hát ha osszabbodik akkor természetesen vissza, tehát be.
Tekered ki-javul, tekered ki-javul, tekered ki-rosszabbodik, akkor visszatekered vagyis BE és megtartod ezt az optiális beállítást. Persze sajnos ez nem ilyen eccerü és könnyű mint ahogy leirtam, sajnos ez hosszabb folyamat lesz mint 5 perc, de megéri vele pepecselni. Nekem 150-es ETZ-m van 4 felömlős tuning karbival, lemart hengerfejjel tehát nincs leírva sehol, hogy mit hova tekerjek, hogy jó legyen, ezért 3 hétig csavarhuzóval járkáltam mindenhova.
Jóisten...
Olyanok írkálnak, akik még azt sem tudják, hogy milyen hőértékű gyertya kell Simsonba. Megsúgom, 260-as.
Az Isolator meg felejtős, mert a mostaniak hulladékok. Vegyél egy 8-as NGK-t, vagy egy 24-es Densot (W24FS-U).
Na meg a másik: mondjátok, hogy mit, hogy csavargasson, de arról még nem esett szó, hogy milyen karburátor van a gépen.
Szikra színe? Milyen olajat raksz a benzinbe, és mennyibe kevered? Milyen szimering van benn?
Nagyon nem mindegy, hogy kék, vagy sárga a szikra színe.
Az arol a legcsövesebb olaj, amit kaphatsz a piacon, legalább egy Mol Sprintet vegyél. 1:50-be keverd.
A szimering se mindegy. Ha Hubert vettél, én azonnal kidobnám. Viton anyagú illik.
Mennyi olaj van a blokkban? Mert ha sok, és ráadásul a szimering is gagyi, akkor simán megeshet, hogy oda is megy az olajból, ahova nem kellene. Az se mindegy, hogy milyen olajat öntöttél a blokkba, de ide az most nem játszik.
De először is: mindig ilyen volt a gép, hogy beköpte a gyertyát, vagy csak egy ideje? Ha utóbbi, akkor ott lesz a baj, amit akkor csináltál. Azért egy 225-ös hőértékű gyertyának inkább meg kellene olvadnia, mint hogy beköpje.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!