Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért állhat le a Dr650RSE...

Miért állhat le a Dr650RSE (92) motorom?

Figyelt kérdés
Heló!Segítségeteket kérném.Egy dr650 boldog tulajdonosa lennék, ha nem állna csak úgy le minden ok nélkül alattam:)Mindegy hogy hideg vagy meleg a motor, könnyen indul.Semmi elő jelet nem tapasztalok mielőtt leállna.Ja, és néha nem indul könnyen.Volt, hogy két nap után pöccre, de van hogy pár óra elteltével nehezebben(önnindítós).Meg miér van benne két gyertya?És mondjuk ha szelephézagot szeretnék állítani, akkor elég a tankot levenni és az alvázon beállítani?Válaszotokat előre is köszönöm!Üdv.Roli
2012. okt. 19. 18:47
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
32%

juj :D

Azt, hogy mitől áll le azt nem tudom, de a kérdésből ítélve jobban jársz ha szakemberhez viszed. Ha tudnád is mi a hiba akkor is jobban jársz ha inkább nem piszkálod.

Nem megsérteni akarlak persze, nem kell mindenkinek érteni hozzá, de ha nem értesz hozzá akkor inkább ne piszkáld :)


2 gyertya azért van benne gondolom mert 2 hengeres. Szelephézag állításhoz meg a szelepfedelet mindenképp le kell szedni. De ez is olyan hogy hozzáértés nélkül többet árt egy ilyen beavatkozás mint amennyit használ.

2012. okt. 19. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Persze majd szakértővel, csak ismerkedek a dologgal, fantáziálgatok, agyalok hogy mi hogyan, hátha rájönnék a hibára mert ha a szerelőnek mondok egy javaslatot már az is jobb mint hogy ott is szét szedje ahol hozzá sem kellene érni.Egyhengeres négyütemű és a gyertyák közvetlen egymás mellett van.Érdekes.A választ köszi!!
2012. okt. 19. 19:24
 3/11 anonim ***** válasza:
Szia! a Dr650 egy hengeres azért van 2 gyertya mert nagy a lökettérfogat, ennek a hibának 4 oka lehet : gyertya csere , szelephézag állítás , szívócsonk vagy a gyújtás alsó része.
2012. okt. 19. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Heló.A szívócsonk és a gyújtás alsó része-mik ezek pontosan?Leírnád nekem légyszíves.Köszi a választ!
2012. okt. 19. 20:27
 5/11 A kérdező kommentje:
Ez a típus: [link]
2012. okt. 19. 20:34
 6/11 anonim ***** válasza:
Szia.A szívócsonk az ami a karbi és a hengerfej között van, hajlamos kirepedezni és falsot szív, a gyújtás alsófele pedig a bal blokk fél alatt van(ha jól tévedek)ott van az állórész és a jeladó.Ezek hajlamosak meghibásodni.
2012. okt. 19. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Ja és még annyit , hogy a szelephézag a szelepfedélen lévő ablakok mögött tudod állítani. Elméletileg ennél a típusnál is elég leszedni csak a tankot :) Szelephézagot felsőholtponton hideg motornál kell nézni.
2012. okt. 19. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
Értem, köszi szépen.Meg fogom nézni a szívócsonkot a többit majd szakember.A gyertyát ma vettem ki és nagy volt a hézag 1,8mm volt, most szebben jár a motor.Megy a zöld.Üdv
2012. okt. 20. 19:23
 9/11 anonim ***** válasza:
1.8 mm hézag?:D Az jó nagy volt :D
2012. okt. 20. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:
Nagyon nagy, csoda hogy ment szerencsétlen meg hogy egyáltalán beindult.Bár önindítóval még csak csak, de ha rugdosni kellett volna asszem baj lett volna.Főleg hogy nincs rajta berúgó:)
2012. okt. 21. 10:29
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!