Van valami hátránya a V-tec motoroknak?
Mint minden nagyobb bonyolultságú motornak az egyszerűbbhöz képest..
Hibakód: 0027 és 0015 (volt szerenecsém hozzá)
0027: működési hiba egy olajnyomást átadó szelepnél, amely a kipufogó szelepek vezérlésével kapcsolatos.
0015: kipufogó szelepek vezérmű tengelye fordulatszámot is figyelembe véve nem abban a szöghelyzetben, ahol lennie
kellene. (persze, mert hibás fenti szelep).
A motor ettől még működőképes maradt, de 3 hetet vártam a javításra.
Persze nem minden romlik el...
Idézet, ki is guglizhattad volna:
"A VTEC motorokkal a Honda célja egyértelműen a teljesítménynövelés volt, mégpedig úgy, hogy a motor lökettérfogata ne növekedjen. Ennek egy másik hatásos célja a motor feltöltése, amellyel szintén megnő a teljesítmény, de nagy hátránya a hatalmas mértékű üzemanyag fogyasztás, és a motor élettartama is nagymértékben lecsökken. A Honda ezzel szemben a motor fordulatszámát növelte meg a versenymotorokban használatos 8000-10000 fordulat/perc értékre. Ezen versenymotorok hátrányos tulajdonsága az alacsony fordulaton jelentkező egyenetlen üzem, és a nyomaték hiánya."
Én szaladgáltam utána SZEMÉLYESEN..
Hibakód: 0027 és 0015 (volt szerenecsém hozzá)
0027: működési hiba egy olajnyomást átadó szelepnél, amely a kipufogó szelepek vezérlésével kapcsolatos.
0015: kipufogó szelepek vezérmű tengelye fordulatszámot is figyelembe véve nem abban a szöghelyzetben, ahol lennie
kellene. (persze, mert hibás fenti szelep)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!