BMW E36 dízel miért áll meg?
Nézd meg az üzemanyagszűrőt , izzító gyertyát és a légszűrőt ,esetleg még az üzemanyag vezetékeket is át lehetne nézni hogy nincs-e eldugulva .
A motor leállásoknak ezek a leggyakoribb hibaforrásai .
Ha nem töltesz bele akkor nem is indul be ?
Jó esetben: elkoszolódott üzemanyagszűrő.
Rosszabb esetben: üzemanyagszivattyú
Legrosszabb esetben: adagoló...
Honnan írsz??
Az E36-nak a kardántengely két oldalán van az üzemanyagtankja. Fent összekötetésben van, de az alja olyan, mint két különálló vödör. A jobb oldalon van az üzemanyag-szívattyú és egy szintmérő, a baloldalon pedig csak egy szintmérő. Ezen az oldalon a szívó és a visszatérő cső a tartály alján találkozik egy csatlakozóban. Ha a jobb oldalon leáll az üzemanyag-szívattyút a két tartály szintezése megszakad. Az adagolórendszer tud szívni magának elég üzemanyagot, de mivel a bal oldalból könnyebb neki a dolog, mivel itt nincs üzemanyagszívattyú ezért ezt az oldalt kiüríti. Kb. 13-15 litert jelez, amikor ez az oldal már annyira üres, hogy egy hosszabb bal kanyarnál akár meg is állhat a motor. Emeld fel a hátsó ülés elejét. Kapcsolj ki minden zajforrást. Rakd rá az izzatást, de ne indítsd el az autót. Kb. 6-8 másodpercig kell halk zümmögést hallanod a jobb hátsó ülés alól, ha jó a szivattyúd. Ha kevés van a tankban hallani lehet, ahogy kinyomja a levegőt a csövekből. Viszont, ha üzemanyagszintől függetlenül egy óra, vagy több állás után hosszabb önindítózásra, esetleg dadogva indul a paripa, viszont leállítás után pöcre megy, akkor nem is érdemes fülelned. Cseréld ki a tankban az üzemanyag-szivattyút. Ha leírjam hogyan kell, akkor írj.
Üdv.: Dév
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!