Opel Calibra 4x4 Turbo. ONLY állandó hátsókerékhajtás. Lehetséges?
hát igen csak pénz az nincs nagyon, szerelő haverom van, csak nem akarok több 100ezret pluszba szerelőkre elverni....
engem igazából a szerkezeti megoldás érdekelne. ez mechanikus vagy elektronikus vezérlésű a kapcsolás?
Ha értesz a drifthez, nem csak annyiból áll számodra, hogy a T***O-parkolóban húzgálod a kéziféket, akkor tudhatod, hogy a Calibra hajtáslánca teljesen alkalmatlan az ilyen játékhoz. A keresztben beépített orrmotor és a mellette csücsülő váltó nem jó drifthez, még akkor sem, ha sikerül megoldani, hogy csak a hátsó kereket hajtsa.
Egyébként a Getrag F28/6 váltóhoz tartozó központi nyomatékelosztó eléggé összetett: van benne bolygómű, többtárcsás, hidraulikus működtetésű tengelykapcsoló és viszkókuplung is. A viszkó a két tengely közti nyomatékelosztást szabályozza, a többtárcsás kuplung pedig a két tengely hajtását oldja szét, ha szükséges. Ezt - ha jól tudom - elektronika vezérli. Ha ezt a két tengelykapcsolót fixen össze tudod zárni és ki tudod iktatni az első tengely hajtását (ez nehezebb lesz), akkor hátsókerekes lenne az autó.
De nem lenne jobb attól senkinek sem. Ahhoz, hogy érdemben lehessen driftelni, hosszában beépített orrmotor kell, hagyományos, kardános hajtással, esetleg transaxle elrendezéssel.
aha. hát akkor marad az E30 :D csak gondoltam kicsit legózgatok....:P
mondjuk e30 alapból jó driftre én úgy tudom.
mert igazából olyan kellene ami egyszerű mint a bot... semmi elektronika, és könnyen szerelhető...
de ez most csalódás 1 kicsit azt hittem a calibra sokkal egyszerűbb ennél de nem...:(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!