Használt régi (nyolc-tíz éves) A8/S/740-es limuzinokra mennyit kell költeni kb. hogy nyugodtan elindulhassunk vele?
Szerintem egy ilyen tíz év körüli limuzinban nem négyszázezer, hanem nyolcszázezer, vagy millió kilóméter van.
De tegyük fel nem a legjobb állapotút vesszünk meg, akkor arra nagyjából hány milliót kellene költeni vásárlás után, hogy izgalmak nélkül közlekedhessünk vele? Valaki szerint másfél elég már a nyugis autózáshoz - szerintetek is elég, vagy azért ennél jóval több kell?
Na ez megnyugtató, hogy annyira nem kell hinni a "városi legendáknak". Magyarán, hogy használt bálna (ha megadjuk persze neki amit kér, még ha drága is) is megbízható/nem romlik el havonta.
(Vagy ha el is romlik - autószerelő ismerősöm mondta - az lehet, hogy csak "bosszantó" hiba lesz, nem működési létszükséglet. Ha nem működik pl. a klíma, vagy az ülésfűtés, én nem bánom, ráérős megjavíttatni).
Nekem egy 2000es évjáratú S osztályom van. Nyilván többe kerül a fenntartása mint egy Opel astrának de amit nyújt cserébe az felülmúlhatatlan!
Ha a futómű (légrugók) rendben vannak és a nincs a motorban 570 000km akkor nyugodtan meg lehet venni.
Megvétel után legyen a zsebedben 2-3-400 000ft. Ennyit egy jobb állapotúra is rá kell költeni.
Váltóolajcsere, motorolaj csere, hosszbordás (vezérmű szíj) + feszítők csere, esetleg fékbetét stb.
Ezek mind drágábbak mint egy kompakt kategóriás autóhoz. Nem szabad elfelejteni, hogy ezek az autók 20-30 000 000ft-ba kerültek újonnan.
Hozzáteszem, hogy A8-at nem vennék. Ez az S osztály viszont egy álom. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!