Az első autóm 3 évig egy suzuki swift volt 1.3 8v régi kasznis és ezt eladtam, kis fogysztású dieselt szereték venni ami sok km-ert elmegy ha nincs bántva de azért 100 ló felett legyen az ereje, ti mit ajánlotok ha 1,5millió Ft. Om van rá?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nekem 3ezres szívó 124em van 113LE,1 millió mérföldet is elmegy 1 motorral-váltóval,1millióért már szépet tudsz venni,a sorhatos ereje hangja megdöbbentő a négyhengeres után,automatával városban 10et sztrádán 7.5et eszik.De vehetsz 2.5ös 5hengereset is kézi váltóval városban 7fölé nem megy.Hidd el jobb mint a mai sz@rok..
1560kg 474cm hossz igazi hajó:)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mercedes W124 250D a faceliftesek /1993 augusztus után/ már 20szelepesek,erősebbek.
Ha kisebbet akarsz a 190esbe is belerakták ugyanezt a motort,ismerősöm 800ezer kilométernél jár,étolajjal,mert ezek még soros adagolósak,tehát nem az üzemynag hanem a motorolaj keni,a legjobb a világon.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Előttem válaszolónak,a mercihez semmivel sem drágábbak az alkatrészek.
A VW TDI-k is jók,de én nem szeretem a fapados autókat,márpedig még a Passat is sajnos az.A mercit fiatalnak tartod?Pedig elég öregek már ezek.A mai is kisköbcentis dízelek angyon kivannak hegyezve,plusz nagynyomású dízeltől óvakodj,a TDCI-k valóban jók,nekem volt Fordom is 7évig baj nem volt vele,csak nem nyújtott semmit,fapad.PDTI-t semmi esetre se vegyél,250eft egy PD elem,és a Siemens ráadásul nem javítható,csak csere.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!