Melyik motort ajánljátok? HONDA NSR 125 vagy CBF 125, Aprila Rs 125, Keeway RKS 125?
Figyelt kérdés
nagyon nem tudok különbséget tenni e motorok között és szerintetek melyik jobb és miért jobb? köszi2012. szept. 23. 14:02
1/12 anonim válasza:
NSR125, RS125
Keeway-t felejtsd el. CBF meg lepkefing az NSR-hez és az RS-hez képest-
2/12 A kérdező kommentje:
olyan rosz a keeway?
2012. szept. 23. 14:06
3/12 anonim válasza:
Hátul dobfékes... Mellesleg a Keewaynek elég rossz híre van... Rossz az összeszerelés, az alkatrészek minősége. Egy Honda sokkal masszívabb, megbízhatóbb gép. És az RS is bizonyított. (Nem véletlen veszik, mint a cukrot.)
4/12 anonim válasza:
Hondát vegyél, mert azzal minőséget veszel.
5/12 anonim válasza:
CBF az négyütemű, szóval nincs egy kategóriába a Hondával és az Apriliával, a Keeway pedig nem nevezhető motornak, olyan egy rossz motor. Talán a Hondát választanám, de az Aprilia is nagyon jó.
6/12 anonim válasza:
A keeway sem rossz.Nekem van és megállja a helyét.Ilyet hülyeségen kiakadni,hogy dobfékes pff a hozzá nem értésről tesz tanúbizonyságot.Pl a Kawasaki Gpz 500 első kiadása hátul dobfékes,és sokkal jobb mint a fiatalabb tárcsás kiadás.Az volt vele a tulajok baja,hogy túl harapós.Ha meg mindenképp tárcsa kell Keeway Rkv 125.A többi motor persze jobb,de az ár/érték aránya a Keewaynek sokkal jobb.
7/12 anonim válasza:
Nem az a probléma, hogy dobfékes, hanem az, hogy a Keeway általában nagyon gyenge motorokat gyárt. Persze vannak kivételek, akinek jól szolgál egy ilyen motor is, de a tapaszztalat az, hogy sok probléma van velük. Esetleg nagyon kiméletesen használva tartós lehet, de akkor meg minek a motor, ha fél az ember a gázt húzni.
Ezért kell Apriliát vagy Hondát (vagy bármilyen japánt) venni, mert azok igazi erős motorok, amik birják a strapát.
8/12 anonim válasza:
# 6
Dobfék szarrá melegszik, egy reszelt Simsonon üvegesre tudom égetni a ferrodolt... Ennyit erről.
9/12 anonim válasza:
Gratulálok a motorozási tehetségedhez, ha a hátsó féket elégeted a Simson-on, vagy bármin. Általában azok fikázzák a Keeway-t aki még véletlenül sem látott/ült/motorozott rajta. Semmivel sem marad már el a japán?(sok Francia ill. Spanyolország-ban készül)társaitól, csak nem fizeted meg a marketing hülyeségeit. Motorszervisesként naponta látom az újabb motorok hibáit és sokkal több Honda/Kawa/Suzuki/Ktm és társai fordul meg a kezem között mint Keeway, pedig jó pár darabot sikerült eladni belőle nekünk is és sokan vettek máshol de hozzánk járnak karbantartásra. Maximum a dizájnba lehet belekötni de az is csak szőrszálhasogatás lenne. Semmivel sem rosszabb a minősége mint a francia/spanyol Yamaha-nak. Az alkatrész viszont sokkal olcsóbb, köszönhető a Magyar raktárbázisnak. Én tudom javasolni a Keeway-t csak a kereskedőt-szerelőt válaszd meg, és ne higgy azoknak akiknek a motor/autó farokhosszabbító (csak az a jó ami drága)!
10/12 anonim válasza:
Csak az a helyzet, hogy a Keewayek pár évesek, mert nem olyan régen vannak ezek divatban, a Yamahák, Apriliák,stb pedig már vagy 10-15 évet is lehúztak, és beleraktak sok tizezer kilómétereket, amennyit még egy autó is megérzett volna. Meg a Keewayeket általában nyugodt munkábajáráshoz, stb veszik, a japánokat meg fiatalok veszik, gyilkolják, ahogy birják, tuning, stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!