Melyik a jobb az emelt, vagy a normál simson kipufogó?
Ha sokat jársz terepen és az "endúrószimszon" a világ közepe, akkor az emelt kipufogó a jobb. Nehezebb odaverni és kissé terepmotoros külsőt kölcsönöz a motornak. Cserébe meg kell szokni a helyét (van, aki rendszeresen megégeti vele a lábát), horpasztott akkufedél kell hozzá (nem kötelező, de jobb úgy az élet) és gagyin néz ki alatta a gyári, hajlított fékpedál.
Ha viszont aszfalton használod a motort, teljesen felesleges. A gyári, alacsony kipufogó szebben csillog, jobban látszik és sima úton az is jó.
Nem mindegy szerintem!
Gondolj bele,ha olajsár van benne!
Egy nem emelt kipufogóból sokkal könnyebben távozik és ritkábban kell takarítani is szerintem.
Értem.
A fojtás ugyan az benne?
A két kipufogó belülről teljesen ugyanaz. Csak a könyök tér el, illetve az emelt kipufogón vannak rögzítési helyek a hővédő rácsnak. A hangtompítás tehát ugyanaz benne. Annyi különbség van, hogy az Enduro könyökéből csak rövid változat létezett, az N-esek alacsonyabb teljesítményt eredményező hosszú könyökét magas kivitelben nem gyártották (mert ugyan mi a francnak, az N-esek alacsony kipufogót kaptak).
Mikor még Simsonom volt, a 45-50 km/h közötti sebességtartományt szerette a legjobban. 60 km/h volt a vége, de nem szerettem folyamatosan nyélgázon bömböltetni. Egyrészt olyankor már a fogyasztása sem volt az igazi, másrészt ha a helyzet úgy hozta, még tudtam gyorsítani, harmadrészt pedig egy motor sem szereti, ha hosszú távon a maximális sebessége közelében erőltetik.
És ezért kell vennem egy másik kipufogót is,mert ezen
nincsenek rögzítési helyek.
De jó! :o
Egyébként milyen szimód volt? :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!