Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Tényleg vannak újra töltődő...

Tényleg vannak újra töltődő nitro palackok?

Figyelt kérdés
2012. szept. 9. 15:12
 1/7 anonim ***** válasza:
Persze. Ha feltöltik őket akkor újratöltődnek. De maguktól nem fognak feltöltődni mint a need for speedben.
2012. szept. 9. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Olyan nitropalack, ami menet közben "csak úgy" újratöltődik, csak a Need for Speed-ben van. A valóságban a palackokat használat után ki kell szerelni és újra kell tölteni.
2012. szept. 9. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Mitől töltődne fel? Olyan hülyeségeket tudtok kitalálni..

Nekem gázpalackból is jó lenne egy ilyen nem kéne akkor mindig vasárnap cserélni. :)

A Nitró az NO2 Nitrogén dioxid.. Mitől töltődne föl? Begyűjti az oxigénből a palack vagy mi? Kis manók szétválogatják a palckba ez nem jó részecske meg ezse. ez egy NO1 ey már csak egy párja kell hogy NO2 legyen... :) :P

Túl sokat nsf-elsz...

2012. szept. 9. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
"A Nitró az NO2 Nitrogén dioxid.. " hát pont nem. A nitró: N2O, dinitrogén-oxid. De ettől függetlenül tényleg nem töltődik fel magától.
2012. szept. 9. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

3-as, te pedig túl keveset jársz kémia órára:D

NO2 az autó kipufogógázában is található. Ergo nem lenne nagy ötlet a hengerbe a keverék mellé egy kis égésterméket fecskendezni, hogy az amúgy sem 100%-os hatásfokú égést még jobban lerontsd:D (Le Chatelier-elvet gondold végig)

N2O lesz az a nitró, ahogy már írták is előttem:)

2012. szept. 9. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Én jártam kémia órára, még egyetemen is. Sőt most is egy laborból írok, hiszen okleveles vegyész vagyok. (ELTE-n végeztem 2007-ben.)

Jól írod, de a Le Chatelier-elvet hogy érted? Hogy jön ide?

Bocs ha off vagyok a kérdés szempontjából.

2012. szept. 10. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Semmi gond, és igazad van, szóval ebben nekem kell megkövetnem téged. A Le Chatelier-elv egyensúlyi folyamatokra vonatkozik, ez az égés pedig nem tartozik ebbe a kategóriába. De természetesen ez már csak közvetlen az után jutott eszembe, hogy lenyomtam a Válasz küldése gombot.

Azért jutott egyébként erről eszembe, mert ugye 4 ütemű motorokban szelepek vannak, amik adott ideig vannak nyitva, így szabályozva a nyomásviszonyokat a hengerben. Ha tehát bejuttatunk már az égés előtt égésterméket, akkor kevesebb tud keletkezni adott idő alatt, mielőtt kinyit a kipufogószelep. Szóval ezért kisebb robbanás történik, erőtlenebb lesz végső soron a motor. Ez egy picit hasonlított "első ránézésre" a Le Chatelier-elvre. ( a rendszer a kisebb robbanással igyekszik ellensúlyozni a feleslegesen bekerült égésterméket)

2012. szept. 10. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!