Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mit csinálok rosszul? Van egy...

Mit csinálok rosszul? Van egy kétütemű 50cm3-is suzuki endurom, és elő szokott fordulni, hogy hirtelen szaggatottan elkezd "hőőőzni", majd leáll a p*csába. (ez többnyire 40-70km/h között fordul elő)

Figyelt kérdés
Lehet, h a pillanat hevében elfelejtem húzni a gázt, és ennyire megviseli? a Lendületnek akkor is vinnie kéne még, nem? Amúgy 6 sebességes, volt autószerelő ismerősnél is, és ő nem tapasztalt ilyet, tehát valamit én rontok el.Kezdő vagyok, kb 2 hete kezdtem. Nagyon örülnék némitanácsnak

2012. szept. 3. 13:26
 1/3 A kérdező kommentje:
ja, egyébként '98-as, egész jó állapotban van, ki lett takarítva a karbi meg minden
2012. szept. 3. 13:28
 2/3 anonim ***** válasza:
70%

"Lehet, h a pillanat hevében elfelejtem húzni a gázt, és ennyire megviseli?"

A motorkerékpár egyszerű szerkezet: ha húzod a gázt, megy, ha nem húzod, akkor meg nem megy. Ha elfelejted húzni, akkor az utóbbi történik: megáll. Bár ha te menet közben "csak úgy" elfelejted húzni a gázt, akkor javaslok egy kivizsgálást az ideggyógyászaton, mert lehet, hogy a mozgáskoordinációddal súlyos problémák vannak. Bár ennek a jogosítványhoz szükséges orvosi vizsgálaton ki kellett volna derülnie.

"a Lendületnek akkor is vinnie kéne még, nem?"

Viszi is, mert nem áll meg azonnal. De tudod, van egy motorfék nevű jelenség, amiről biztosan hallottál az elméleti tanfolyamon. Azért áll meg a motor.

Ha hörögve leáll a motor, akkor valószínűleg nem kap elég benzint - vagy épp túl sokat kap. Ha ilyenkor a gyertya kormos, túl dús a keverék, ha fehér és száraz, akkor szegény. A karburátor takarítása erre megoldás lehet, de más probléma is okozhatja ezt. Lehet, hogy a benzincsapnál található szűrő dugult el (vagy maga a benzincsap), ilyenkor hiába tiszta a karburátor, a keverék akkor is szegény lesz. Olyat is látott már a világ, hogy a kopott tűszelep megbillent a fészkében, aztán hol engedett be benzint, hol nem (igaz, ez ritka, a kopott tűszelep inkább elzárni nem szeret). Na meg az sem kizárt, hogy a fúvókákkal vagy a karburátor beállításával nem stimmel valami: valamelyik tartományban dúsabb vagy szegényebb keverék kellene a szerkentyűnek.

2012. szept. 3. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Kössz a választ, és majd kivizsgáltatom magam:D
2012. szept. 3. 14:03

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!