Milyen hibára gyanakodnál, ilyen jelenség után?
MZ TS 125. Az elérhető legnagyobb fordulatszámon (sebességen), ha fényszóró mellett indexet kapcsolok, az berántja a motort (gyújtáskimaradás). Az index is inkább egy folyamatos világítás meg-megszakítása, mint fel-felvillanó fény.
Időnként hajlamos megfeledkezni a szikráról -- bár lehet, hogy csak beköpi, mert gyertyatakarítás után rendbe jön a dolog. Ellenben ilyen esetek után előszeretettel ad inkább a gyertya a testre szikrát (még ha a gyertyacsúcs közelebb is lenne), mint a gyertyacsúcsra. Ilyenkor sárgás színű szikra van.
Feszszabályzó hibára, gyertya hőértékre, indukciós problémára, zárlatos gyújtótrafóra, vagy zárlatos indexelektronikára tippelek. Valaki tipp?
Az elektronika nem az erősségük.
Én szerintem gyertyahiba lehet,sok gyertyát 2-3 ezer km után cserélni kell mert hamar tönkremennek.Elég neki egy hajszálrepedés amit nem látunk és már nem a legjobb.
Gyergytya hőértéke meg lehet hogy kevés,ezt használat után megtudod nézni hogy mit mutat a gyertya képe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!