Egy ilyen állapotú Citroen DS 1970-ben lett gyártva, és semmi információ nincs a papírjairól, vagy üzemképességéről. 1'000'000 forintért van meghirdetve, mennyire lehetne levinni szerintetek?
Az ajtófogantyúi szerint nem 70-ben lett gyártva, hanem inkább 72-75 de ez a legkevesebb.
Az a helyzet, hogy semmit sem tudni így az állapotáról, mondjuk jól nem néz ki, az biztos, de lehet, hogy belül rendben van. A papírjai, ha magyarok lennének, az szerintem oda lene írva, mert úgy többet ér, nem kell forgalomba helyezni magyarországon.
a hasznaltauto.hu-n van ennél olcsóbban is eladó, és arról többet lehet tudni, de azt, hogy mennyire rohadt a váza, azt nem.
Mindenesetre nagyon olcsón nem lehet megúszni az egészet semmiképpen.
Ha komolyan érdekel a DS, szólj, mert ismerek pár embert, aki ezzel foglalkozik régóta, nekem csak 4 és fél éve van DS-em.
Annak idején én is úgy terveztem, hogy veszek egy nagyon roncsot, és majd felújítom, de tudnod kell, hogy bizonyos dolgokat lehetetlen megcsinálni, meg kell venni, és lehet, hogy külön-külön az alkatrész drágább lesz, mint ha egy jobb állapotút vennél.
Ha tudsz profin hegeszteni, akkor beljebb vagy, de ha nem, akkor sokba fog fájni a romot újra lyukmentesre megcsinálni.
Ha olyat veszel, amit használtak, az sokkal jobb döntés, mintha olyat vennél, ami 20 évig állt, mert lehet, hogy már 20 éve is tele volt hibákkal, mielőtt elrohadt volna.
szóval nézz szét a hasznaltauto.hu-n, és máshol, beszélj emberekkel, és nézz meg 1-2 autót. Ez az autó amúgy már esélyes, hogy elkelt, 2009 májusban adták fel a hirdetést.
És megérte az pénzét a kocsi?
Én imádom őket, és minden pénz megérnek nekem, a baj csak az hogy nincs pénzem. Közben azon gondolkodom, hogy vagy egy Citroen DS vagy Volga m21 lesz a kocsim, de még nemtudok dönteni, valószínűleg az ár fogja eldönteni.
Nekem ez az első kocsim, és elég sokat költöttem rá, minden forintot feljegyeztem, és az árával együtt 4,5 év alatt kb 3 milliónál járok. ebben benne van a szerelésektől, alkatrészektől, olajcseréktől a papírmunkán át fényezésen át a kocsi áráig minden. Az oldtimerekben az a jó, hogy ennek a pénznek nagy része nem vész el, mert a kocsi többet is ér.
Ha ezt a pénzt egy új autóra adtam volna ki egyben, akkor ennyi idő alatt a felét már buktam volna.
Nekem megérte, de embere válogatja, foglalkozni kell vele azért. A Volga gondolom jóval olcsóbb, a DS viszont teljesen megfelel a mai akár napi közlekedésre.
Én bejártam vele egész európát mondhatni gond nélkül, országúton 8 l fogyasztással, úgy hogy a ds 21 végsebessége 175 km/h, a DS23-é 190 Km/h. Szervó fék, kormány, tárcsafék, stb, szóval műszakilag messze felülmúlják a Volgát.
nem vagyok amúgy gazdag, szóval sok áldozattal járt, de életem nagy vágya volt a ds.
A DS hidraulikája nem költséges. Szakértővel kell megnézetni néha, de bizonyos szempontból kevésbé költséges, mint egy rugós autóé. Aki nem ért hozzá, annak persze félelmetes.
Nekem szinte semmi gondom nem volt a hidraulikával, pár gumitömítést kellett cserélni, de ez egy 40 éves autónál annyira nem meglepő. Én 6000 euróért vettem és olyan állapotban volt, hogy a megvétele utáni nyáron beleraktam 5000 km-t gond nélkül.
Ezt érdemes lenne? Ha egyből OT vizsgára viszem és mentes a regadótól? Milyen típusú a tiéd? (Bocsi a sok kérdésért...:S)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!