Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lehet még kapni manapság ÚJ!...

Lehet még kapni manapság ÚJ! Motort, olyat, amiben nincs mikrochippes vezérlésű elektronika?

Figyelt kérdés

Olyan motort keresnék, ami full mechanikus, mint a 30-40 éve gyártott modellek, tehát semmi modern elektronika, chipp, computer nincs benne, és nem használt, bontott darab, tehát újonan gyártott.

Akár nagy teljesítményű versenymotor is lehet. Szerintetek ilyesmit még gyártanak?



2012. aug. 24. 11:39
 1/8 anonim ***** válasza:
valami hotrodokba kapható amerikai csoda lehet hogy létezik
2012. aug. 24. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Nem valószínű, hogy gyártanak ilyet, talán az Ural meg a Royal Enfield, meg pár kisebb svájci gyártó.

Ha könnyen és olcsón javítható valami, akkor nem fogy a pótalkatrész vagy nem megfelelő áron, ami a gyártónak nem üzlet...

2012. aug. 24. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Létezik ilyen. Az egyszerű, olcsó motorok között még akadnak ilyenek. Viszont mára már mindenütt elterjedt az elektronikus gyújtás és feszültségszabályzó, elektronikus az indexvillogtató is és szinte mindenütt hidraulikus első fék dolgozik. Vagyis a mechanika kezd visszaszorulni mindenhonnan, nincs megszakítós gyújtás, háromoszlopos feszültségszabályzó, bimetálos, kattogós "indexrelé" és fékbowdennel is egyre ritkábban lehet találkozni.

Viszont a karburátor még mindig eléggé elterjedt és az egyszerű CDI-gyújtásban sincs mikrochip. A Keeway és a Kymco motorjaiban biztosan nincs ilyen, az Uralok és a Royal Enfield sem erőlködik ilyenekkel. Sokáig a krosszmotorok és endurók voltak az egyszerű, elektronikát melllőző szerkezetek bástyái, de most már ott is sikerült megbízható, koszban-sárban is működő és a karburátornál többet tudó befecskendezőket kitalálni.

2012. aug. 24. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Megfelelő eltökéltséggel mindent át lehet alakítani mechanikusra, sőt, akár kormányról szabályozható előgyújtás-állítást is lehet csinálni a megszakítós-kondenzátoros gyújtáshoz. De ahhoz komolyan el kell merülni a mechanikus szerkezetek lelkivilágában...
2012. aug. 24. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

Lehet, hogy egyszerűbb venni egy 1980-as merci motort, és az ég adta egy világon mindent, de mindent kicseréltetni rajta ami cserélhető, a többit meg felújítani.

Azokban a cuccokban volt még anyag.Faterom üzletember, régen sokat utazott Európa szerte. Anno asszem 1990-ben átfordult a W123-asán a kilométer számláló. Jelzem 999999 kilométerig van hitelesítve. Ki tudjátok számolni, mennyit ment az a motor???

2012. aug. 24. 16:42
 6/8 A kérdező kommentje:
Jah amúgy most látom csak, hogy sokan félreértettétek a kérdésem, ami nem csoda, mivel totálisan félreérthető volt a kérdés. Valójában arra lennék kíváncsi, hogy autóba gyártanak-e még ilyen motort.
2012. aug. 24. 18:54
 7/8 anonim ***** válasza:

Lehet, valami egzotikus helyen.. MOndjuk ha még Indiában gyártják a Hindustan Ambassadort, akkor elképzelhető. :)


De egyébként nem, hiszen ez a sok elektromos-elektronikus dolog mind a nagyobb nyomaték/teljesítmény leadást/kisebb fogyasztást/kevesebb szennyezést segíti elő. Az embereknek meg ezek fontos szempontok.. Ha nem is mind, legalább 1 a 3-ból.

2012. aug. 24. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Persze, ez igaz, de a régi autók felújításához gondoltam, hátha gyárt még valami Hemi motort, vagy hasonló nagy teljesítményű cuccot.
2012. aug. 24. 23:35

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!