Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » ETZ 250 Gyújtás help?

ETZ 250 Gyújtás help?

Figyelt kérdés
Sziasztok. Olyan kérdésemlenne, hogy ha az mzmre rá adom a gyújtást de a lámpa nem ég sem semmi más csak gyújtás lehet 2,5 A az áramfelvétel? Amikor még nem jár a motr csak gyújtáson van. Köszönöm

2012. aug. 17. 12:14
 1/7 anonim ***** válasza:
Ez egy igazán jó kérdés.Elképzelhető hogy csak 2,5 A az áramfelvétel mert végülis ilyenkor csak a gyújtótrafónak kell áram.De lehet hogy ez kevés majd estig lehet hogy rámérek.Abban viszont segíts hogy melyik vezetéket nézzem meg neked.Azt ami a konditól jön fel vagy azt ami vissza tér az aksiba a feszszabályzótól?
2012. aug. 17. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Csak az akksi egyik polusat huzd le es oda kosd be koze a muszert.
2012. aug. 17. 13:03
 3/7 anonim ***** válasza:
Estig megnézem!
2012. aug. 17. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Esélyed van egy feszültség szabályzó hibára!

A "visszáramkapcsoló" elromolhatott és így gyujtás ráadásakor az álló dinamó terheli az akksit.

Ha nem jár a motor és rajta marad a gyújtás, leéghet a dinamó és lemerül az akksi.

2012. aug. 17. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Értelek, mechanikus fesz szabom van. Pont 2 napja szedtem szét mert valaki bele matatott és a vastag tekercsrôl lenyuzták a zománcot és folyton letesteltt meg le volt törve az egyik kivezetés meg kellett forrasztani, visszatöltés az van. És ha a visszáramkapcsoló romltt el akkor cserés az egész szabályzó? Mert akkor inkább csinálok bele elektronikusat.
2012. aug. 17. 13:30
 6/7 anonim ***** válasza:

Mint írtam, ha a mechanikus feszültségszabályzó visszáram kapcsolója nem old ki, akkor az akkuból folyik az áram a dinamó felé. Ha forog a dinamó(van töltőáram) akkor nincs gond, de ha áll a motor és a gyújtás rajta van akkor a dinamó szívja le az akksi áramát. A visszáramkapcsoló ezt akadályozná meg, mivel addig nem kapcsolja össze a dinamót az akksival míg nincs elegendő töltőfeszültség.


A linkelt ábrán a bal oldali(morse) érintkező a fesszabályzó, a jobb oldali a visszáramkapcsoló. Ha leáll a motor, ennek szét kell nyitnia!

[link]

2012. aug. 17. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Az előző vagyok, ha cserés, akkor javasolt az elektronikus!

[link]

2012. aug. 17. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!