Optimalizálás 95-ös benzinhez?
T5- ös Pannóniák ugye 72-es oktánszámú benzinnel is mentek. És a 7,5:1-es kompresszióviszonya gondolom ehhez van méretezve.
De ugye ma a Magyar kutakon kapható leggyengébb benzin is 95-ös(vagy legalábbis ez a leggyakoribb)
Szóval ha valahogy a gyári égéstérfogatot csökkentem egy kicsit(alapból 38ccm) akkor a kompresszióviszonynak is nőnie kellene ugye?
És így elméletileg jó pár lóerőt kellene nyerni.
Ugye T9 típus minimum 92-es oktánú benzinnel megy, kompresszióviszonya 10:1 és kb 4 lóval több van benne. Viszont ennek az égéstérfogatát nem tudom hogy hány ccm.
Szóval ha csökkentem az égéstérfogatot (és persze az előgyújtást hozzáállítom) akkor azzal elméletben lehetne nyerni pár lóerőt?
Ejj hogy erre eddig nem gondoltam :D
A deknibe pedig csak a csap helyére kell építeni egy olyan lyukat ami a kulcsnak is van, és beszerelhető is ugye?
Versenymotoros dolog jó ötlet, holnap keresek is :)
Hát ilyen helyzetekben 2 keréken eléggé veszélyes közlekedni...
De ha jobb lett volna a fék a rossz úton ki tudtad volna egyáltalán használni?
Elég régóta bicajozok,azzal is úgy fékezek ahogy motorral kellene és én is járta már hasonlóképpen. Bár ott nem sokkal mentem a kocsi mellé azért, meg nem több mint 200kg-ot kelletett megállítani...
Aztán lehet ám csak egy ilyen kisalföldi gyereknek mint én nem kéne dombvidékre menni motorozni... Hazafelé a Bakonyban kergettem egy G Astrát amiben két csaj autókázott. Így visszagondolva az életemet kockáztattam a végsebesség környékén az Astra hátuljától 5-6 méterre döntögetve a motort, annyit a két hölgy meztelenül és egyszerre nem ért volna...
Dehát fiatalság bolondság... Csak mit fogok mondani nemsokára, miután betöltöttem a harmincat? :D
(Még van addig pár év, csak a poén miatt öregítem magamat...)
Hát én alföldet évente ha 4x látok :D
Szóval a pancsi amúgy mennyire bírja a motorféket?
Nyilván amíg bejáratós addig a nagyobb emelkedőkre csak ritkán megyek majd vele, de azt is mennyire bátran tegyem?
(folyóvölgyben élek, szóval még bejáratós motorral is kell dombot mászni ha ez és a szomszéd városon kívülre akarok menni...)
Hááát... A motorféket úgy általánosságban nem szereti, én szoktam hagyni dombról lefelé meglendülni, mert utána általában emelkedő jön úgyis, ott meg kellhet a lendület. :)
Eddig 4 motort járattam be, mindet itt a síkon, figyelve nagyon a blokkra - elképzelésem sincs mit csinálnék a dombok között. :/
Itt azért van elég sok domb ami éles kanyarban végződik.
Minőségi olajjal 1:20-ban keverve azért remélem kibírja majd besülés nélkül :/
De ha kibírom valahogy akkor az első 1-200km-t elmászkálok vele itt meg a szomszéd városban :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!