Mennyibe kerül egy külföldről behozott autónak a forgalombahelyezési költsége?
A 94- es 1.6 bmw re úgy ahogy irtad a regadó 68 e + a vámhivatal munkadíjja 10e.
Nkh műszaki és forgalomba helyezés össz 40e+ ha szükséges némi kenőpénz 20e ( zöldkártya miatt, mert a lambda értéke a kis böminknek nem az igazi :-)
Ha külföldi az adásvételi akkor megúszod az tulajdon szerzési illetéket.
Az okmányirodás rész kifog jönni 22 e ből.
Bérelned kell p rendszámot, hogy vihesd a kocsit műszakira, napi 5 e.
A lényeges dolgokat ne feledd : kétnyelvű adásvételi, tipuskönyv, kijelentett forgalmi.
KPM vizsga már nem kell! Elég a külföldi forgalmit bemutatni, és átvezetik abból a műszaki érvényességét. (Vigyázz, megpróbálnak csőbe húzni, és kifizettetni a kpm-es műszakit, de nem kell.)
-kell a reg. adó befizetése NAV felé
-ezután okmányirodában elindítani a forgalomba helyezést, ami egy sima átírás (mintha itthon vetted volna magyar autóként)
1 vagyok, én tudom, hogy kell, mert 1 hónapja honosítottam, akármit is mondanak a többiek, sajna ez kell ..... Jobban jársz ha még külföldön kivonatod véglegesen a forgalomból, mikor kivonják egyből fog kapni egy ottani eredetvizsgát is. Sok tökvakarást megúszol majd.
Rendszámod ígyse- úgyse lesz, de itthonról viszel egy p-rendszámot és megvagy. Ahhoz jár a biztosítás is.
ja amúgy a 2.es eleve hülyeséget ír.
KPM-hez ( Közlekedési és Postaügyi Minisztérium. ) köze sem lesz a kocsidnak csak NKH-hoz ( Nemzeti Közlekedési Hatóság ) fog menni.
az oké, hogy német zoll rendszámmal elhozod haza, de itt megcsesznek százezrekre ha azzal furikázol :-(
a p rendszám napi 5 e + szoktak kérni kauciót, de az a végén visszajár.
mint irtam a nkh vizsga és forg.-ba helyezés 40e , ezzel megvan a műszaki része, innentől csak papír munka van.
vámhivatal regadó ,+ 10 rugó. Kérdezd meg melyik hivatalba kell menned, mert hiába NAV- az adó- rész nemtudja intézni a vám-ot ( elég szánalmas ).
Azt kifizeted a hivatalban ( én direkt minden pénzt kártyára tettem, hogy csak lehzzák azt kész, de olyat a vám rész nem tud, kp-kell ).
A papírt, hogy befizettem 2 nappal később megkaptam, kötsz egy kgfb-t kinyomtatot az igazolás, hogy kötöttél ( netrisk-et használj, a többi biztosítós lap nem fogja fel, hogy forgalomba helyezés elött nincs rendszáma a kocsinak, és nem enged tovább a lap ).
viszed az össze papírt az okmányirodába és elvileg márcsak 22 ezer áll közted és a rendszám között.
Ha nem te leszel az üzembentartó akkor tölts le a netről egy üzembentartói szerződést, mert akkor kelleni fog. ( én nekem ott mondták, hogy kell olyan, kereshettem egy netkaffét ahol nyomtathattam egyet, és állhattam sorba a faterral megint :-8 )
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!