Miért ennyire népszerű autó a Bömös?
Szinte mindenki BMW-t akar. 2-3 éve lett ilyen hihetetlenül népszerű leginkább. Akinek van pénze, az vesz egy újat, akik meg csóróbbak, azok egy 10-15 éveset.
De azért az eléggé vicces, mikor a csóró megveszi a 10 éves Bömöst, aztán mikor oda kell állni a szervizbe és ránéznek, ott kezdődik h 200e, akkor a paraszt meg csak vakarózik. Meg mikor a benzinkúton 2000ft-ért tankol, de feszít benne:)
Őőőő, mert mondjuk baromi jó ár-érték arányuk van? A régebbiek meg simán felveszik a versenyt mindenben egy mai tucatautóval szemben. Nekem egy 12 éves E36 Compactom van. 1.9-es Z3-as motorral szerelt. 1.200.000 ft-ért vettem. Minden igényeimet 100%-osan kielégíti, minden extra megtalálható benne ami egy mai tucatautóban is (sőt több is), és akkor az hülyéz le engem aki 10 év hitelre megvette a Suzukit. Nem tagadom, 10 liter körül eszik városban. De megbízhatóan elvisz bárhova hatalmas kényelemben, menetzaj alig van, nem csörömpöl meg nyikorog benne minden kárpit, nem ropog a műszerfal, nem pörgi szét magát a motor hosszú távon, és emellett a Koni sportfutóműnek köszönhetően hatalmas élmény a vezetés, főleg kanyarokban.
Az hogy miért pont a BMW-t veszik a másik két márka mellet sokaknak? Jó kérdés. Szerintem a kinézet miatt. Nekem a régi Audik és Mercik kicsit ilyen nagypapás kinézetük van, és szerintem sok mostaninak is (bár ez szubjektív), én speciel ezért nem a másik két márka típuspalettájából választottam.
Egyszerű. Ha annyira rossz lenne mint ahogy sokan mondják, akkor miért veszik ennyien? Ezen kéne elgondolkodnia a sok tudatlannak, mielőtt óbégatna.
Bevallom, először én is egy kicsit szkeptikusan álltam a BMW-hez, de hihetetlenül kellemeset csalódtam amikor egyszer volt alkalmam vezetni egyet.
Az új BMW egy dolog, aki megteheti, hogy 20M-t költ egy új 5-ösre pl. az szimpátia alapján veszi.
Aki meg 10-15 éveset vesz azért veszi, mert igen jó az ár-érték arányuk.
Az csak urban legend, hogy "bármi elromlik 200e-nél kezdődik". Egy 15 éves 3-ast pl. semmivel sem drágább szervízelni, mint egy mai új középkategóriás autót - ellenben a vételára kb. 30%-a, a menetteljesítménye nagyon hasonló és ha jól felszereltet vesz az ember, akkor a komfortja sokkal magasabb szintű.
Ezért.
Kicsit flame szagú a kérdés, de leírom itt is ( már máshol is leírtam).
Azt leírták, hogy új BMW esetében a szimpátia dönt. Tégy egymás mellé egy jól felszerelt 3-ast és egy Suzuki Kizashi-t... (Mindkettő ~10 milliós kategória)
Egy 3-5 éves szép állapotú 3-as BMW-t kapsz ( vagy Audi A4-et, vagy Volvo-t is ) egy új Suzuki SX4-áráért. Azért az SX4-et sem kpra szokták venni, innentől én ( sokan mások is ) inkább egy 320-as sedant törlesztenék. Biztonságosabb, kényelmesebb, felszereltebb, szerintem szebb is, igaz nem én fingottam bele először, és? Azért egy mezei 318i, 320i inkább "családi" autó, mint egy SX4, és nem drágább a fenntartása ( nyilván egy 3 éves 230 000-ret futott leharcolt 320d -vel rendese fel lehet szállni a szo.pórollerre ). Van az ismerősök között Swiftes, amikor szétment a gyújtáskapcsoló, inkább áthekkelte gombra, mert nem volt pénz másikra, ő is csak pár ezerért tankol új gumit meg még nem is látott az autója ( csak példa, hogy az olcsón fenntartható kisautót sem tudja mindenki fenntartani normálisan ).
Akire a kérdező gondol, az meg a nagyon buta BMW tulajdonosok kategóriája, akik tényleg lóvé nélkül akarnak egy öreg "prémium" autót, hogy villogjanak vele, megveszik a legolcsóbban elérhető ( emiatt olyan állapotú ) modelleket, amiből, ha rendes autót akarnak varázsolni, akkor bizony vastagon fog a toll. Egy 4.2 A8-at , de akár E38-as BMW-t is lehet kapni 6-800 000 forintért, a sok buta megveszi, aztán meg csodálkozik, hogy városban bekér 18 liter benyát, ha lehalnak a lambdaszondák (aminek darabja 20-50 között van, és lehet akár 4 is egy autóban) akkor meg 30-at. 70-80 000ből nem lehet ilyen autót fenntartani. De ugyanezek a buták felvették a providenttől is a hitelt 437% THM-mel, sőt egy időben ezeket a kocsikat 0%-30% indulóval is elvihette bárki és még sorolhatnánk.
Sajnos az ilyenek nagyon lehúzzák a márkát ( nem csak a BMW-t, emlékezzünk csak a korszakra amikor a stricik meg a rétiniggerel Mergával meg A8-cal nyomultak ).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!