Renault Thalia tuning?
A gumiktól menne csak igazán jól! Hiába dobsz te arra akármilyen "csippet" meg "túrbót", a gumi a lényeg! Legalább 17 colos nehézfémfelni kell, 225-ösnél keskenyebb gumira meg ne is gondolj! Olyan nyomatéka van a Thaliának, hogy elforgatja rögtön! Lehetőleg jó alacsony oldalfalú, /35-ös gumit vegyél, a legjobb a Nanking és a Wanli, mert nem kerülnek sokba és azonnal nyikorognak, ha gázt adsz. Ez azt jelenti, hogy ezekkel sokkal erősebb az autó, hiszen a Michelint és a Dunlopot nem bírja elforgatni.
Ja, és a féknyerget pirosra kell festeni, de az igazán profik hátul a fékdobot is lekenik ám, hogy jól látsszon.
Bezony!
De kell ám az ajtóra kívánságlista, meg gagyixenon ,meg ködlámpa hátra hogy akit lenyomsz vele még jól el is vakítsd, így tudatosítva benne hogy szar vagy k*cs*g.
Plusz kell még gyorsítócsík is, meg kazánlemezből gyártott kipudob, meg lefóliázni az ablakokat, úgy lesz igazán jó gép.
Így van. A rácsing kipufogó kályhacsőből - az a legfontosabb! Minden más csak ez után!
No meg ne felejtsük ám el az 1200 forintos fekete fóliázott ablakokat - amin ugyan nem látni ki - de irtó menő!
És a kihagyhatatlan fél csomagtartót elfoglaló mélynyomó sem smafu!
"Hiába 1.2-es mégis megeszi a 7 litert"
Nem kell csodát várni 1200ccm-től, kicsit nagyobb motor lenne benne könnyebben vinné a kasztnit. A chiptuning sem sem növel térfogatot, és egy szívóbenzines motorból nem sok pluszt tud kihozni, szóval teljesen felesleges rá költeni. Ismerősnek is benzines kismotoros autója van 16os felnin 195/45ös gumikkal és nem fogyaszt többet neki mint a 15ös acél felnikkel, és jobban gurul üresben, és csendesebb az alufelnin. Ezzel azt akartam mondani hogy felni-gumival lehet próbálkozni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!