Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 125 köbcentisből milyet?

125 köbcentisből milyet?

Figyelt kérdés
Gyorsasági motort szeretnék, 125-öst,A1-es jogsival,de nem tudom milyet vegyek. 200 ezrem lenne rá,és azt szeretném hogy menjen is,meg jól is nézzen ki. Cagiva mitot néztem,hogy azok eléggé mennek,de nem tudom hogy mennyire számít,hogy olasz és nem japán.Ennyi pénzért lehet kapni normálisat? Nem volt még motrom,és nem is értek hozzájuk. Előre is köszi!
2012. júl. 12. 19:43
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Honda NSR
2012. júl. 12. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
szerintem is a hondát vagyed nekem honda crm 125 (enduro) ugyan az a blokkja minta nsr-nek és kurv.a jól meg és semmi hibája nincs csak a kopó alkatrészeket cserélem pedig már több mint 36000km van benne
2012. júl. 12. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:

2 voltam

megy*

2012. júl. 12. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:

Emberek, A1!


Az NSR nem fér bele, se árban, se lóerőben.


Egyébként HAHU-n vagy képesmotoron nézegess, az A1-el legálisan vezethető tartomány és a pénztárcád úgyis behatárolja, ha látsz valamit ami jó állapotú és nem kínai csoda akkor vedd meg.

2012. júl. 12. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
Ember! Elég sok NSR van A1-re papírva. Én most pont tudnék egyet említeni, 9 kW-os papírral, eladó. Csak sajnos elszállt a CDI jeladó, így most nem indul.
2012. júl. 12. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:

30lovas motort A1-re papírozva. Gratulálok.


Ak-nak még elmegy minden további nélkül, de A1-es papírokkal az első ellenérzésnél garantáltan vége is lesz a történetnek. Hülyeség A1-es papírokkal megvenni.


Plusz a karbantartása sem egy Mito-szintű összeg, illetve jó eséllyel első körben elszállna vele a srác.

2012. júl. 12. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
Nekem van egy papíros 125ccm Yamaha DT-m. 180ezeré fixen. Forgalmiba 11kW.
2012. júl. 12. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

Előző vagyok.

Első motorom I-es Mito volt hát mit ne mondjak. Elég sokat kellett szerelgetni, mondták is a fórumon az okosok hogy ez ilyen típus. Sok bajom volt vele. Önindító, lámpák, stb. Én újra biztos nem vennék Mito-t. Inkább Yamaha vagy Honda!

2012. júl. 12. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
Nem egy NSR rohangál 11 kw-os papírokkal.
2012. júl. 12. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
régebbi mitót nem ismerem de a mito evo az tutti nikaszilos hengerrel jött már ki szerintem a régebbi is ami egy nagyon jó dolog ha ha épp a nicasil réteg de sajnos 200000 ft ért olyat nem fogsz kapni ! magyarországon a sérült nicasil réteg ujranicasilozása vagy uj henger vétele általában kizárt ami a szakszerű lenne mert túl drága ehhelyett mindenféle sufnitunnigos vasperselyt raknak bele ami oriási baj !ugyanis állandóan megfog szorulni akadni törni a dugó ! ugyhogy erre nagyon figyelj mert egy uj henger van vagy 70 ezer egy uj dugó meg vagy 30 tutti és ha perselyes motort veszel akkkor havi 1 dugóval számolhatsz is !haverom cagiváján ez 3 dugó volt és végül vett egy hengert utánna már jó volt! sok pénz nagyon!!!
2012. júl. 13. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!