Az autó klíma mindig a motorról kapja a meghajtást, vagy van elektromos is?
"BMW active hibrid 7-es start stoppos és az akkuról megy benne a klíma ha áll a motor akkor is, sőt, be is lehet programozni, hogy indulás előtt 10 perccel már kapcsoljon."
Tehát hibrid. Ott meg a nagyfeszültségű akkukról kapja a táplálást. De ezt írtam is.
Egy normál, sima benzinmotoros start-stopos gépnél nem megy akkuról a klíma álló motornál, ez biztos.
Igen az autó klíma mindig a főtengelyről kapja a meghajtást.
Kivétel a elektromos vagy hibrid autóknál itt nagy feszültségű elektromos motor hajtja meg a kompresszort.
Hát ezt azért nem merem elhinni.
Inkább azt tudom elképzelni, hogy a szellőző ventilátort működtette.
"Ami pedig a kegyelemdöfést illeti, a napfénytető egyben egy szép nagy napelem-blokk, amely nyáron, a tűző nap alatt parkolva működteti a klímát, és kellemes 20-25 fok között tartja a hőmérsékletet. Természetesen álló motornál."
Érveid alatt megrogytam:-)
Most már elhiszem...
Na az olaszok. :D
Azért halkan megjegyzem hogy érdekelne a rendszer üzembiztossága. :)
A jármű típusától és a megrendelő igényeitől függ.
Általában a prémium kategóriás személygépjárművekben és a tehergépjárművekben alkalmaznak elektromos kompresszor meghajtást.
A személygépjárművek zömében a kompresszor meghajtása mechanikusan történik a főtengelyről.
Buszok, nagy távolságú tehergépjárművek esetében egyedi aggregátoros megoldást is szokták választani, ekkor ugyanis a vontató motor állapotától függetlenül működtethető a teljes szellőztető rendszer.
A mezőgazdasági járműveknél, erőgépeknél általában külön, ú.n. nagy sebességű segédhajtás szolgál a kompresszor meghajtására.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!