Simson s50 végsebesség 55-60km/h a fúvóka mérete mennyire befolyásolja?
ha minden igaz az első fogaskereked kéne kicserélni kisebbre hogy többet menjen.
Ha gyári hengered van akkor ne cseréld a főfúvókát mert akkor csak többet eszik a gép .
A fúvókát meg csak gyárit tegyél bele.
De ezért szar ez az oldal, mert a hozzá nem értők szolnak bele...
A fúvóka nem befolyásolja a fogyasztást, és nem befolyásolja a végsebességet: maximum annyiban, hogyha nagyobbat teszel a kelleténél bele, akkor alapjárattól nem bírod majd feljebb pörgetni, mert elsokallja magát.
Gyertyának elég a 7es is, fogasnak a gyári, vagy kisebb, de 13tól ne legyen kisebb (mert a lánc akkor nem fog rajta elég fogszámot).
Azt, hogy mekkora fúvóka kell bele; tapasztalt motoros illetve szerelő tudja megállapítani: kényes dolog a karburálás kezdőként különösen! Ha nem ejti a fordulatot, akkor kevesell, ha füstöl, és lassan pörög fel akkor sokall, de a középtartományban a subertű helyzetének állításával is lehet korrigálni, teljes gázon viszont csak fuvokával.
A bolti fúvókák pontatlanok: rendszerint kisebbek, mint a számozásuk: érdemes készíttetni egy fúvókasort a karburátorhoz, és lehet próbálkozni, akivel én csináltatom ott asszem 250ft/db; méretpontos: 2,5esével vannak a méretek (dörzsárazva).
# 4/4!
itt oltod az embereket hogy itt senki nem ért semmihez,hát te sem vagy egy agysebész azt le kell hogy írjam.
Ilyet írni hogy a főfúvóka mérete nem befolyásolja a fogyasztást és a végsebességet?
Szállj le a magaslóról!!!
4. válaszoló. Ott van az interneted. Először nézz utána mielőtt okoskodsz itt. Tudod inkább az okos hülyéskedjen, mint a hülye okoskodjon. Te pont a 2. eset vagy. Nekem sincs túl nagy tapasztalatom, csak amatőr szinten szerelgetem a saját Simsonomat, de ekkora baromságokat még csak nem is hallottam. De z interneten minden fent van. Nekem senki nem segített soha a szerelésben és nem is láttam soha senkitől. Csak úgy döntöttem, hogy megcsinálom a faterom rég nem használt motorját, letetem a s*ggemet a gép elé és olvastam napokig, utána meg leültem a motor mellé és a neten szerezett tudás alkalmazásával 2. nekifutásra összeraktam a teljesen szétszedett karbit, beállítottam az úszószintet és hogy mennyi lebegőt kapjon és ennyi. Uána kell nézni a dolgoknak, nem rögtön ész nélkül próbálni itt oltogatni azokat, akik helyes választ adni. Ezzel a válasszal csak magadat oltottad de rendesen.
Kérdező, a kérdésre pedig előtem válaszolak már 3 hasznos válaszban.
Kegyetlenül önfejűek, és ellenszenvesek vagytok, de azért leírom, hátha megfogadja valaki a tanácsomat:
Csak meleg motort próbáljatok beállítani!
-szóval alapesetben van egy gyertya és dugóképetek: ebből lehet kiindulni, de maradjunk a gyertyaképnél, mert a dugón a feltételezett szar arol2t olajaitok miatt nincs is mit nézni, mert tiszta fekete lehet:D
Van az úgynevezet őzbarna, ami jóra utal, de gondolom már mindent próbáltatok vele csinálni, és nem ilyen.
Én a helyetekben 7-8as ngk-kkal próbálkoznék (először kisebbel), olyannal, ami nem belógó elektródás!
-Azt csak látjátok a szinéből, és a szárazságából/mattságából, hogy kevesell, vagy sokall. Valamint abból is el lehet dönteni, hogy a motor nehezen pörög fel, vagy könnyen pörög fel (sokall), és lassan akar visszaállni a fordulat (kevesell).
A fúvóka mérete az egész használt tartományra kihat, ezzel kell kezdeni, ha meg van a méretválasztás, akkor lehet szintén a gázreakcióból, illetve a hangjából következtetni, hogy a finomhangolásnál melyik tartományon kell állitani (alapjárat, tű helyzete, keverékállító csavar)
A főfúvóka a teljesre, a tű alakja, és helyzete a közép tartományra, a suberhenger magassága (alapjárat állitoval) és a keverék állito csavar helyzete az alapjáratra van hatással.
A karburálás nem olyan, hogy elolvasom, és kimegyek megcsinálom: tapasztalat kell hozzá, látni kell több motort, hallani, mástól ellesni a technikát élőben, stb.
Ha nagyobb a fúvókád a jó mérettől, akkor nem fog a motorod kipörögni, vagy csak nehezebben: mert elsokall (ha van x éghető anyagod, és 1/2x égető szered, akkor csak 1/2x éghető anyag fog elégni: és a maradék 1/2x lassítja a folymaatot, mert cska utban van), viszont jobb a hneger hűtése, mert a keverék nemcsak ken, de hűt is.
Ha kisebb a fúvókád, akkor könnyen felpörög a motorod: teljes gázon hagyva pedig fenn áll a melegedés miatt (nem elég kenőanyag, és hűtőanyag) a ragadás veszélye.
Remélem lesz köztetek egykét betyár, aki elgondolkodik azon, hogy hú ez az idióta tényleg mondott valami jó ötletet.
Jó motorozást, és tanulást!
(többet ide már nem fogok írni)
Igen Én önfejű vagyok,de az ellenszenv nem Tőlem ered,hanem csak reagáltam rá.
És nem vágja az ember hogyha változtatja a fúvóka méreteit akkor a sebesség és a fogyasztás is változhat,mert ugyebár ha kisebbet teszel bele akkor lehet hogy kevesli de ez a végnél is kilométerekben mérhető.Ha meg nagyobb fúvókát raksz bele attól gyorsabb nem lesz de a fogyasztás igen csak megugrik,kb mikor a súbertűt 2-vel átakasztod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!