Hogyan nyomjátok a kuplungot, a sarkatok lenn van a földön?
Majd beszéld meg a oktatóval, meg a vizsgabiztossal, hogy a rutinos sofőr hogy csinálja. Ő még tanul, tehát nem rutinos.
Arról meg fölösleges vitázni, hogy saroktámasztással vagy anélkül könnyebb a pedálkezelés, nem véletlen, hogy a kérdezőnek akkor fullad le, ha nem tud támasztani.
Egy egyszerű példa: próbáltál már megköszörülni egy csavarhúzót úgy, hogy csak a kezeddel tartottad a levegőben? És úgy, hogy a tárgytartóra támasztottad közben? Hogy könnyebb? Hogy biztonságosabb?
tök feleslegez ezen vitatkozni.
már az LGT is megénekelte , Mindenki másképp csinálja
20-as válaszoló vagyok
én is voltam kezdő, de én megmondtam az oktatónak hogy nem tudom letámasztani a sarkam, és nem is fogom, nagynehezen de elfogadta, és az egész oktatás alatt csak 1-szer fulladtam le, akkor is azért mert 3-ból nem ment az elindulás.
ami meg a tükröt illeti, hátranézve nem tudok tolatni egy métert sem, ezt látta az oktatóm is, és nem is csesztetett, annyit mondott nézzek hátra, majd előra és tükörből tegyem be(már oktatás elött ment tükörből).
a kérdezőnek meg akár lehet az első útja olyan autóval amibe nem tud hátrafordulni, és szerintem rossz a rendszer mert hátrafele bohóckodásra tanítják az embert, nem pedig tükörből, ami minden autón van, és nem nehezebb, csak hogy nem látja az ember hogy mi van a holttérbe, csak te 5 km6h val tolatsz, és ha valakinek neki is mész, nem okozol sérülést, mert nagyon lassú...
de az a lényeg a parír megvan, onnantól kezdve meg úgy csinálja az ember ahogy akarja
@túrórudi:
Épp gépnél ülök, a lábamnál itt vannak a Logitech G25 pedáljai. Rájöttem, azért nem támasztom le a sarkam még itt sem, mert nem szeretem, ha a pedál csúszik a lábam alatt (így mezítláb meg kivitelezhetetlen is, túlságosan tapad). Utoljára a kétütemű Wartburg gázpedálját éreztem erre alkalmasnak. :)
Sarkantyús csizma. :))
Ha lábujjheggyel eléred a pedált, akkor talán 2 centi is sokat számíthat, az meg csak 2 gumiszőnyeg. Egy próbát talán megér, ha az oktatódnak nincs ellene kifogása.
Na, ma kipróbáltam: leteszem a sarkam kuplungnál, meg sem merném próbálni anélkül, biztos lefulladnék... vagy legalábbis megfájdulna a combom fél óra vezetés után.
Tolatásnál meg azért jó hátranézni, egy kisgyereket a kocsi hátuljánál nem valószínű, hogy kiszúrsz tükörből. Volt oktatóm szavaival élve: "Nézzünk már hátra, lássuk mit ütünk el!" :D
Szokás kérdése az egész. Tanulóként nagyon rá voltam feszülve erre én is. :D
Most kezdőként nem is figyelem, hogy van a lábam, de szerintem ugyanúgy nem teszem le.
45-ös a lábam, ha leraknám a pedál tetején túl lógna a lábam :D
Valaki írta, hogy elfárad a lába, ha nem támassza le. Nem tapasztaltam ilyet.
Lehet egyébként nem szabályos, ahogy csinálom, de nekem az oktató hiába mondta még az elején, hogy támasszam le. Nem állt rá a lábam, nem tudom olyan finoman mozgatni, ami érdekes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!