Suzuki Wagon R tulajdonosok, mi a véleményetek az 1.3-as autotokrol? Fogyasztás, gyorsulás?
nekünk volt 3 évig ilyen autónk,
hát nem egy erőgép,a gyorsulása sem valami egetverő,
és a fogyasztása is teljesen átlagos volt,nem lehet egy koplalóművésznek mondani,igaz nem is zabált túl sokat,
egy valami viszont feltűnt,hogy amíg nálunk volt,addig semmi nem romlott el rajta,
Nekünk 1.0-ás volt, hát az elég gyenge volt...
De ettől függetlenül szerettük, mivel baromi kényelmes és mindent szépen látni belőle.
Illetve ahol esetleg idős ember van a családban NAGYON hasznos, mivel ő is könnyen (könnyebben) ki-be tud szállni, mivel nem le kell ülni bele.
Eléggé kocka autó, de használni nagyon jó.
Viszont ne ezzel akarj gyorsulási versenyre menni. (A gyorsulás a vezetőtől is függ amúgy is, nem csak az autótól.)
Szia!
10 éve tulajdonosa vagyok egy 1.3 GLS típusú Suzuki WagonR + nak.Törődést nem igénylő strapabíró autó.Előnyei,hátrányai:nagyon jó az ülésmagasság,jól belátható út.viszonylag alacsony fogyasztás 6,5 L bár vannak ismerőseim akiknek az autó 8l-t is megeszik.kicsit drágább a gumiabroncs az autóra mint az átlagra,mert nem a megszokott méret.Jól kormányozható érzékeny váltó.Nyomatékos 90KM/H -ig utána csak létezik.Max 130 a vége.Nem szereti a szelet imbolyog de nem veszélyes.nehezen takarítható a műanyag műszerfal.Összességében egy jó kis autó szerintem megéri ezt választani ha csak úgy akarsz egy jó autót.Nem egy csajozós darab de teszi a dolgát feltételek nélkül.
Üdv:Endre
Max 130 a vége az 1,3-asnak?Nekünk is 1,3-as van de 165-tel szoktunk autópályán menni.Egy személlyel 170-t is megy.
Amúgy nekünk is 10 éves,ilyenkor jönnek elő a nyűgjei.
1.3 WagonR+.
Jó dolgok:
+ Városra van kitalálva.
+ Gyorsulása veszett jó kis tartományban.
+ Minden helyen elfér.
+ Nagy, magas ember is kényelmesen vezetheti, befér.
+ Sok belefér, méretéhez képest. Egy nyaralásra is bőven elég a csomagtér.
+ Autópályán 140 is kényelmesen megy, nincs gond. 90-130 felgyorsítás teljesen jó, 100-130 is. 130-on abszolút stabil, nem zajos, nem zörög. Igaz 6000-en forog és gondolom eszik is, kamionsor előzésre teljesen tökéletes.
+ Nem imbolyog, nem csúszik, stabil. Vezettem modern autókat is, abszolút nem érzem instabilabbnak. Oké, nem versenyautó, nem 110-el fogsz kanyarokat nyesni.
+ Kevésbé lökdösi, érződik a szél mint egy kombiban, egy dobozos autóban, stb. Ez valószínű a kis méretnek köszönhető. Hiába magas, nem rosszabb semmivel az úton, szélben.
+ Fel kell ülni az ülésbe, öregeknek vagy akinek izületi gondja van, kíváló választás.
+ Van OBD.
+ Egy fillért nem kell rákölteni. Olyan mint egy málhás szamár. Beülsz, használod. Néha kopó alkatrészt cserélsz, pár ezer forint, mész tovább. Hidegben, melegben, télen-nyáron, indul. Hóban, esőben... megy.
+ Ha neked jönnek, lenyúznak, nem kell vele törődni. Ha lyukat ütnek a kocsidon, elmész a bontóba aztán pár ezerből javítva a kocsi. A legjobb érzés. Új céges autón egy rossz tolatás miatt 600e kár keletkezett.
Rossz:
- Hát, nem kombi. Akinek sok hely kell, nagyacsalád, annak ez lehet kicsi lesz.
TIPPEK:
> Klímást vegyél. De tényleg.
> 1.3 változat minimum, de akár a VVT-s -t vásárold. Ezekből is kifogy az erő 90 felett (dinamikus előzés kizárva - bár manapság minden modern autóból is).
> Hátul nincs hangszóró sok autóban, de a helye megvan. Bekötéseket nem tudom sajnos, enyémben volt valami gányolás már.
> 10cm-s hangszórók mennek az autóba, JBL is befér.
> Modern autórádiók ráköthetőek gond nélkül.
Én tényleg nem fényezem az autókat csak úgy, de nem tudok rá rosszat mondani. Sok kilómétert vezettem le benne, ültem más kocsikban, vezettem más autókat. Nem saját zsebbő fizettem, tehát nincs úgy "érzelmi kötődés" se a kocsi fele. De egyszerűen ez egy remek ütöm-vágom autó, ami körülbelül sose robban le. A VVT-seken elméletben cserélni kell 100e km-enként az injektorokat (vagy mit, nem tudom, nekem sima van), de az se nagy összeg. Megbízhatóságra az is 5*, és a plusz lovak mindig jól jönnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!