Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Azt szeretnem meg tudni hogy...

Zsombi945 kérdése:

Azt szeretnem meg tudni hogy opel corsa 1.3 cdi 4 hengeren nincs semi kopreszio es tobin van, es olaj nyomástol ez lehete hogy hidrokban sok olja kerul es a szelepet fel támasza? Vagy talán mas baj van?

Figyelt kérdés
2012. júl. 2. 21:23
 1/8 anonim ***** válasza:
Mert hány hengeres ez az 1.3-as motor, hogy 4-ben van, a többi hengerben nincs nyomás?
2012. júl. 2. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Gondolom a 4. hengerről van szó, a többiben van.


Az olajnyomástól nem lehet, komolyabb gond lesz,mivel a többi hengeren nem jelentkezik valószínűleg gyűrűtörés, esetleg szeleptörés.


Bontás nélkül nem lehet konkrétat mondani.

2012. júl. 2. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Mr Flash(gordon) :)


A gyurutores alltalaban nem okoz komolyabb kompressziovesztest...(max 30-50%) de azert az meg mindig sokkal tobb mint a semmi. Ha a szelep elgorbult es nem zar el az egy opcio, vagy a szelepfeszek kiesett(nem egyedi eset lenne) szintugy nem tud elzarni a szelep, de a szeleprugo es eltorhetett. A legszerencsetlenebb amit el lehet kepzelni hogy a dugattyu onnalo eletre kelt ilyen olyan oknal fogva(esetleg kilyukadhatott meg a dugattyu vagy eltort diesel eseteben nem ritka eset) Ha van valakinek kameraja olyan kis lyukvizsgalo azzal esetleg a szivo oldalon lehet kukucskalni szelep ugyben, illetve a kipufogo oldalon szintugy. Egyebkent a fentiek lepnek ervenybe igyis ugyis amit leirt a kollega :)

2012. júl. 3. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Dízelesnél hajlamos lemenni az összes kompresszió egy gyűrűtöréstől is, pont mivel nagyobb az üzemi nyomás, azonnal árkokat csinál a hengerfalba.


Kiesett szelepfészekkel én még nem találkoztam, viszont törött szeleppel igen, elég sokszor, általában a szelepszár adja meg magát először.


A lyukas vagy leszakadt dugattyúnak meg vannak félreismerhetetlen jelei.


Egyébként írt privátot a kérdező, a hengerfej elvileg oké, plusz minden más is, de melegen dadog a gép. Az meg nem feltétlenül kompresszió, de most megyek és megiszom a kávémat.

2012. júl. 3. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Hat ez az :) Latod ketten majdnem mindent lefedtunk :) Ennyi 5 perc gondolkodas. Kellemes Kavezast
2012. júl. 3. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Na 1.3 cdi corsa meg kaptuk a gondot mit 2 mugyokos el volt hajolva es raktunk egy felso reszt botost es jo let . es az volt baj amit irtam volt kerrdesbe hogy 4 hengeren hidrok fol teltek olajal es fel támasztota a hidrokat, de leg nagyob baj bogykosokel volt a baj na de hálistenek megy az auto es es motor is szepen megy.
2012. júl. 6. 21:50
 7/8 anonim ***** válasza:
Ennek orulok :) Bar egy ket homalyos pont van szamomra: botoso?, mugyokos? Ezek mit jelentenek mert sehogy nem tudtam rajonni...mert a mugyokos akar nagyokos is lehetne...a hidrotoke hogy megadta magat az meg nem olajnyomas problema, hanem valami komolyabb szemet van az olajrendszeredben a szuro utan...az nem jo...
2012. júl. 7. 04:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Én sem értem, de tényleg nem a kopástól állhatott meg a hidrotőke, hanem valami szmötyitől, vagy a vezérműtengely kopása miatt (megkockáztatom hogy a "bogykosok" ezt jelenti). Mindenesetre örülök hogy működik.
2012. júl. 7. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!