Azt szeretnem meg tudni hogy opel corsa 1.3 cdi 4 hengeren nincs semi kopreszio es tobin van, es olaj nyomástol ez lehete hogy hidrokban sok olja kerul es a szelepet fel támasza? Vagy talán mas baj van?
Gondolom a 4. hengerről van szó, a többiben van.
Az olajnyomástól nem lehet, komolyabb gond lesz,mivel a többi hengeren nem jelentkezik valószínűleg gyűrűtörés, esetleg szeleptörés.
Bontás nélkül nem lehet konkrétat mondani.
Mr Flash(gordon) :)
A gyurutores alltalaban nem okoz komolyabb kompressziovesztest...(max 30-50%) de azert az meg mindig sokkal tobb mint a semmi. Ha a szelep elgorbult es nem zar el az egy opcio, vagy a szelepfeszek kiesett(nem egyedi eset lenne) szintugy nem tud elzarni a szelep, de a szeleprugo es eltorhetett. A legszerencsetlenebb amit el lehet kepzelni hogy a dugattyu onnalo eletre kelt ilyen olyan oknal fogva(esetleg kilyukadhatott meg a dugattyu vagy eltort diesel eseteben nem ritka eset) Ha van valakinek kameraja olyan kis lyukvizsgalo azzal esetleg a szivo oldalon lehet kukucskalni szelep ugyben, illetve a kipufogo oldalon szintugy. Egyebkent a fentiek lepnek ervenybe igyis ugyis amit leirt a kollega :)
Dízelesnél hajlamos lemenni az összes kompresszió egy gyűrűtöréstől is, pont mivel nagyobb az üzemi nyomás, azonnal árkokat csinál a hengerfalba.
Kiesett szelepfészekkel én még nem találkoztam, viszont törött szeleppel igen, elég sokszor, általában a szelepszár adja meg magát először.
A lyukas vagy leszakadt dugattyúnak meg vannak félreismerhetetlen jelei.
Egyébként írt privátot a kérdező, a hengerfej elvileg oké, plusz minden más is, de melegen dadog a gép. Az meg nem feltétlenül kompresszió, de most megyek és megiszom a kávémat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!