Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyit eszik egy Toyota...

Mennyit eszik egy Toyota Supra MK4! 100 on? 1993 – 3000 cm³ – 180 kW (245 LE) és a toyota supra 3. 0 turbo menyit?

Figyelt kérdés

2012. júl. 1. 08:46
1 2 3 4
 11/31 A kérdező kommentje:
a calibra am sem adja. a mazdabol kifagyok xddd a hond adja :) nemtudom h honnan lesz ennyipenzem h vegyek majd egyilyesmi kocsit.. 19 evesen :) most fogom csak csinalgatni a jogsit :) de attol erdeklodom :)
2012. júl. 1. 14:27
 12/31 anonim ***** válasza:

a régebbi crx-ből már lég olcsók is vannak de ezeknek nagy valószínűséggel a lelküket is kitaposták.


[link]


[link]


de az újabbakból is vannak elég olcsók.


[link]


[link]


de ezekre lehet hogy rá kell költeni egy rakat pénzt.

2012. júl. 1. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/31 A kérdező kommentje:
egy forintot nemakarok rakotenimajd :-D ha lizingelek egyet ahoz mik kellenek h tzdjak lizingelni? meg kb menyi havonta?
2012. júl. 1. 15:05
 14/31 A kérdező kommentje:
az utolso 2 linken ami van kocsi azokra kell kolteni ??
2012. júl. 1. 15:08
 15/31 anonim ***** válasza:
Ha egy forintot sem akarsz rá költeni ne akarjál kocsit venni mivel ha megveszed nem árt egyből lecserélni pár dolgot rajta ;)
2012. júl. 1. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/31 A kérdező kommentje:
amint veszekkocsit velebaszok 2 kagylo ulest:) plusz jo ersitot meg hangcuccot:) plusz sotetitet ablak foliat :)
2012. júl. 1. 19:07
 17/31 anonim ***** válasza:
100%

Nagyon jó vagy. Ilyen autót akarsz venni, de aggódsz a fogyasztás miatt? Egyébként ha egy ilyen autónak padlógázt nyomsz, és baromkodsz vele, akkor a pillanatnyi fogyasztás simán elérheti a 30 litert is, városban pedig 15 liter alá ne is számolj ha evvel a padlógáz, padlófék stílussal közlekedsz.


A másik meg, hogy ha megveszed az autót akkor kell rá költeni. Az előző tulaj azt mond amit akar, hogy mit cserélt le benne, nem kell azt elhinni.


Ha megveszed az autót, illik az összes folyadékot (motorolaj, váltóolaj, hűtővíz, szervóolaj, fékolaj), szűrőt, és vezérműszíjat csuklóból kicserélni, illetve elvinni egy állapotfelmérésre (fékek, futómű) Lehet hogy azt mondja a tulaj hogy most cserélte ki pl. a vezérműszíjat, és közben 70,000 km van már benne. Mész a városba, egyszer csak egy nagy durranás és ennyi, hajíthatod ki a kukába a komplett motort, mert a szíjszakadás következtében összenéztek a szelepek és a dugattyúk.



A kagylóüléshez meg sok sikert. Első alkalommal meglátja a rendőr, és ott helyben le fogja venni a rendszámodat, és veszi is el a forgalmit.


Egy normális hangtechnika meg ott kezdődik hogy 150.000-200.000 ft. Ez alatt nem is érdemes belerakni, akkor inkább a gyári hangszórók valami Kenwood vagy Pioneer fejegységgel.


Nagyon sokat foglalkozok autóval, motorszereléstől kezdve a szórakoztatótechnikáig már jó pár dolgot szereltem autókon, jelenleg is egy homológ 2105-ös Ladát tervezek. Neked egyszerűen nem való ilyen kategóriájú autó. Nyugodtan le lehet pontozni, de hidd el, tudom hogy miről beszélek.

2012. júl. 1. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/31 anonim ***** válasza:
#17 Ment a zöld, leírtál mindent amit akartam.
2012. júl. 1. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/31 A kérdező kommentje:
aki ilyen sokat irt annak uzenem hogy nemfogom lepontozni es koszi a kritikat meg a tanacsolat :) a lagylo ulessel kapcsolatban hiddel meglehet oldani ;) a hangcuccot pedig ingyenbelesz mert uncsim azzalfoglalkozik :) edig csak tapasztalatokat gUjtok ezert jon jol a kritika :)
2012. júl. 1. 20:33
 20/31 anonim ***** válasza:
100%

19:54


Elhiszem hogy meg lehet oldani a kagylóülést. De nem éri meg. Az a gond, hogy amikben gyárilag kagyló ülés van, azoknak úgy van kialakítva a gyűrődési zónájuk, a légzsákjuk, hogy a gyári ülésben legyen esélyed túlélni egy balesetet. Te gondolom a rendes verseny ülésre gondoltál.


Nem tudom hogy melyiket szeretnéd belerakni, de az a gond hogy amibe gyárilag nincs versenyülés, azt kétféleképpen lehet beszerelni. Vagy odahegeszted/csavarozod a tartókonzolját a padlólemezhez (ami ugye a normális eljárás) csak az a gond hogy ilyenkor nem állítható az ülés, ami azért elég érdekes, pláne egy coupe-ban. (mert ha ilyen autót veszel, gondolom nem egy 4-5 ajtós lesz)


A másik megoldás hogy veszel egy ilyen állítható tartókonzolt, de az meg pont annyit is ér, lehet hogy még egy kicsit komolyabb koccanásnál is kiszakad a helyéről.


A biztonsági öv megoldása megint egy külön téma. Mivel ugye az ilyen versenyülések úgy vannak kialakítva hogy oldalt is előrenyúlik, ezért a hagyományos 3 pontos biztonsági övet nem lehet használni (vagyis lehet, de akkor abba én nem ülnék bele), csak és kizárólag 4,5,6 pontos versenyöveket lehet használni. Ezt kétféleképpen szokták rögzíteni. Vagy a kocsi hátuljában a bukócsőhöz (ha van bukócső), vagy pedig a hátsó biztonsági öv felfogatásánál. De ilyenkor egy dolog biztos, a hátsó üléssornak, és helyeknek lőttek. Max lesz egy kétszemélyes autód.


Na most még ott van az átalakításra az engedélyeztetés. Ezt, ha nem versenyautó gépkönyves, az életbe nem fogják áttolni a műszakin. Ha mégis, akkor az súlyos százezrekbe kerülhet, ha vannak elég jó ismerőseid az NKH-nál, és hangsúlyozom hogy ez még mindig csak az engedélyeztetés arra hogy benne maradhasson az a két ülés. A versenyautó gépkönyvet meg most nincs kedvem leírni, mert az már tényleg hosszú lenne.


Tehát jelenleg ott tartunk hogy sikerült beszerelned 2 ülést egy autó áráért. Akkor már jobban jártál volna a Suprával, és egy pár hónapig még tankolhatnád is.


Ha rám hallgatsz: Inkább veszel egy sportosabb autót, pl.: a fent említett Honda Civic kitűnő választás lenne. Meghagyod kb. gyári állapotában, és később amikor lesz saját kereseted és pénzed, akkor veszel egy 4,5 ajtós családiasabb autót, és szépen lassan elkezded csinálgatni a Civic-et úgymond hétvégi autónak.


fuh, ez egy kicsit hosszúra sikeredett

2012. júl. 1. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!