Mit érdemes csinálnom? Simson s51 enduró.
Otthon te csak úgy nem fogod cserélgetni 50-ről 70-re,hidd el nekem.Ahhoz már gépműhely kell,ugyanis ki kell marni a blokk mindkét feléből egy kicsit,hogy elférjen.
70 ccm-nél már belerakhatsz egy hosszú 4.-et,a 80at vinnifogja erőlködés nélkül.
Benzincső pedig csere,lehetőleg tegyél bele benzinszűrőt is,hogy ne kelljen ide gyakran visszajárnod kérdéseket feltenni...
70ccm-es hengerhez már illik főtengelyt és hengerfejet is cserélni úgy tudom. Meg 2T motor és a karbi működéséből következtetve 71ccm-eshez való kipufogó. Karbiba meg lehet elég a nagyobb fúvóka, de lehet az is kell 70-eshez való.
A benzin az aluban lévő réz pöcök alól folyik amire a csövet húzod? Vagy a cső és a réz közül?
Fölösleges ennyit kinlódni egy simsonnal a japó és olasz motorok alapból többet tudnak mint a 30 éves simsonok. Sajnos eljárt a kor már felettük. Hiába ölsz bele egy csomó pénzt jön egy gyáros Aprilia vagy Yamaha poweres vízhűtéses ráhúz a gázra és állva hagy tuning simsonostól.
"Mennyit forog a simson főtengely?? 5-6 ezret max?! Egy mostani modern motornak 10-12 ezret alapból a fordulatszám limite.
Szerintem nem éri meg rákölteni annyi pénz időt az öreg simsonra. Azok annyit tudnak hagy pihenjenek.. Az a baj a tuning dolgokkal hogy utána üzemórássá válnak.
Ha annyira azt akarod hogy menjen vegyél egy használt blokkot és tedd alá úgyis olcsóbban jössz ki mint amire mindent kicserélsz a simsonba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!