éppen ezért, amiért az utolsó írta, nem lenne jó semmire, az emberek hajlamosak azt gondolni, hogy a kerozin valami hiper szuper 120-as oktánszámú anyag (még ha ígyis lenne, akkor sem lenne jo semmire a kocsiban)
2012. jún. 17. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
13/20 anonim válasza:
A regi szep idok amikor a Daciak meg a Ladak lakkbenzinnel meg nitrohigitoval mentek...persze nem sokaig, de 10-15 kilometert ki lehetett beloluk hozni lakkbenzinnel, es olyankor mentek mint a megveszekedett hobelebanc...na de a nitrohigito, az kemeny akkor lang is jott a kipufogon ha tisztna kapta...csak aztan a dugattyut a karterbol kellet kimerni kiskanallal...jo szorakozas...
2012. jún. 18. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
14/20 anonim válasza:
Olyan történik hogy lehet a motor el sem indul.
A kerozin alábbvaló a gázolajnál mégmielőtt aszt hinnétek hogy az aranynafta mert repülőbe töltik. Pont azért olyan alja üzemanyag mert a repülőgépek fogyasztása hatalmas és így olcsóbb az üzemeltetésük. csak mindenki azt hiszi hogy kerozin + repülő = szuper üzemanyag. :)
De Ááá..
2012. jún. 20. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
15/20 anonim válasza:
A gazolajnal nem hinnem hogy rosszabb a tesztek alapjan: Amikor meg az amcsik taszaron voltak sokszor az utolso kocsi nem ert oda a vasutallomasra. Na az egyik termelonek sikerult belole akaratlanul bevasarolnia. Ekkor jott a kombajnban a meglepetes: 3500-4000 kornyeket forgott a megszokott 2500 helyett es nem lehetett megallitani. Vagyis hatarozottan nagyobb az eges soran felszabadulo energia, meg nem is kormol annyira.
2012. jún. 21. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
16/20 anonim válasza:
3. már ott sántít a történet, hogy azért mert széthajtotta a wartburgot a "szuperüzemanyaggal", még bnem dobták ki a roncstelepre a wartburgokat abban az időbben, főleg hogy ezeket a régi 2T-ket, amugyis 50 ezer km-enként gyűrűzni kellett, mert nemvolt olyan hatékony az olajzásuk, motorféken meg ugye 1átalán nemvolt kenés csak ami még ott maradt, hiszen üzemanyagot nem sziv akkor a motor, mellesleg a kerozin gázolajhoz hasonlo, alacsony frakciószinten válik ki a gyártásnál, kb ahhoz is hasonlít, vagy a petróleum olajhoz, (talán ugyanaz), kerozinnal esélytelen hogy a benzines wartburg úgy ment mint a meteor...7-8-as kompresszióviszonnyal nem ég el jól még ha szikrával gyujtód meg akkorse, a kombájnos sztorihoz meg annyit, hogy 2500 helyett nem fog 4 ezret forogni egy motor csak azért mert más üzemanyag van benne, meg a regulátor se engedné, szóval bocs ha valakit megsértettem, mert lehuztam az "egyik ismerősöm szomszédja mesélte hogy látott valakit aki..." típusú sztoriját, de ez van, mind hülyeség sajnos...
2012. júl. 7. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
17/20 anonim válasza:
A Jet A-1, amit kerozinként szoktak emlegetni nagyjából egyenértékű a gázolajjal. Az öngyulladási pontjuk ugyanaz, a "keró" fajlagos energiatartalma kevesebb, a kéntartalma több.
Akkor éri meg használni gázolajos autóban, ha olcsón jut hozzá az ember. Szokták ajánlani hogy el kell benne keverni némi olajat, hogy az adagoló rendszert ne nyírja ki (gyengébbek a kenési tulajdonságai mint a gázolajnak).
Szóval a kiváló 2T moci nem hiszem hogy nagyon szeretné. Annak inkább repbenzin (hivatalosan AVGAS, általában 100LL-t árulnak a reptereken) tenne jobbat, mert az 100-as oktánszámú és ólmos. Azért LL, mert Low Lead, azaz alacsony ólomtartalmú. De amíg nincs valami extrém tuning a motorban, addig felesleges ilyenre időt és pénzt pazarolni.
2012. júl. 7. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
18/20 anonim válasza:
mbela: Nem tudom hany diesel motort lattal mar, de nem egyszer elofodult hogy a motor az uzemi fordulatot tullepve onfentarto szetporgesbe kezdett, talan hallotal rola ilyenkor egyetlen modon lehet megallitani, ha levered a nyomocsoveket , vagy azzonnal el tudod vagni az uzemanyagcsovet. Es ez nem egyedi eset, a hagyomanyos adagolok eseteben(pl kerozin eseteben) ez rengetegszer elofordult. Es mielott megkerdojelezned tapasztalatomat azert 2.5 ev a KITE keretein belul, olyan emberekkel akik 40 eve a szakmaban vannak, koztuk egy repuleg hajtomuszerelo aki gepesztechnikus is egyben, azert eleg sokat elarul. Es igen Ok mar lattak nem egy ket ilyen motort, sot jelen is volt az egyik kollegam az ominozus kombajn esetnel ezert is irtam ezt. Ha erdekel, Mihalymajorban Tortent az Intermezo KFT talan 2256(ez mar tenyleg regen volt nem emlekszem) kombajnaval. Es miutan kicsereltek az uzemanyagot, Teljesen normalisan mukodott.
2012. júl. 8. 02:52
Hasznos számodra ez a válasz?
19/20 anonim válasza:
nem kérdőjelezlek meg, de a hagyományos adagolós gépeknél pont hogy van regulátor, ami elvenné a naftát, ergó csask akkor tudom elképzelni hogy "szétpörgésbe kezd, ha az xar rajta, na mind1 ezt akkor nem firtatom mert nem vagyok akkora diesel guru, azt viszont váltig állítom, hogy kerozin benzines autóba nemhogy megtáltosítja, de nagy arányban keverve még be se indul vele a motor, pláne nem a 2T, ugyh ez urban legend, esetleg repülőbenzinnel az olyan motor ami utánáűllítja a gyujtást oktánszámnak megfelelően, de az más tészta, a kerozin közelebb áll a gázolajhoz tulajdonságait tekintve, mint a benzinhez
2012. júl. 8. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
20/20 anonim válasza:
Mbela: a Ketutemi resznel teljes egyetertes, a szbalyzos kerdesben meg sajnos nem egy esetben fordult elo amit irtam. Viszont van olyan diesel motor(reggebbiek kozul sok) amely benzinnel indult mint egy Otto motor majd egy bizonyos ido mulva at lehetett valtani Diesel-re.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!