Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simsonba dugot és gyűrűt...

Simsonba dugot és gyűrűt kellett cserélni. A hengert nem kellett furni mert nincs válla és nem sérült teljesen hibátlan. Kell-e teljes bejáratás vagy csak óvatosan lassan kell megtenni az első kilómétereket?

Figyelt kérdés
2012. jún. 16. 17:19
 1/7 anonim ***** válasza:
hát gyepáld mint állat, amúgy max egy tank benzint kihajtasz belőle és bejáródik, hát csak olyan 30-al menjél, fog is melegedni, de nem számít, gyepáld 1-esbe 5000-ig forgasd ki
2012. jún. 16. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Annyira nem értek hozzá, de nem hiszem, hogy pörgetni kellene:D Szerintem kíméld inkább az első pár tíz kilomélteren keresztül. Ártani tuti nem fog neki, és inkább feleslegesen járasd be, mint hogy rosszul kopjanak össze az alkatrészek.
2012. jún. 16. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
ha nincs fúrva , elég neki hogy alapjáraton pöfögtesd nem kell neki egy tank , mert az életben nem fogy ki ha alapon ketyeg. melegedni fog de nem jelentősen. kb egy órát járasd 10-15 perces közönként hagyd lehűlni majd folytasd. és utána kímélően menj vele kb 100-150 km ert utána nyuzhatod.(szerelő vagyok)
2012. jún. 16. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Kb.: 1:30-as keverékkel járasd alapjáraton 5 percig, szivatóval leállítod, vársz mig teljesen kihűl a henger. Utána 10 percig 2000-es fordulaton járasd, szivatóval leállítod, szintén vársz mig teljesen kihűl, majd 4000-es fordulaton 10 percig járatod. Szivatóval leállítod, megvárod, hogy teljesen kihüljön, Új gyertyát raksz bele. Ezt követően mehetsz vele rendesen.


Sokkal többet árt neki, ha terhelés alatt alacsony fordulaton mész vele. Szegény gyürűknek elég nagy megterhelés önmagukban fel-alá járniuk mig, a motor és a Te súlyoddal végezni ugyan ezt a feladatod. Ez neki egy plusz megterhelés.

2012. jún. 16. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Nem a gyűrű kapja a terhelést,nyugodtan mehetsz vele.


Ha pedig nem fúrattad,akkor a henger már hozzá van szokva ehhez a mérethez.Semmi baja nem lesz.Nehogy beletegyél 1:30-ast,azzal ártanál a legtöbbet.

2012. jún. 16. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 kgpassat ***** válasza:
Meg tudnád mondani, hogy mi indokolta a dugó-és gyűrűcserét?
2012. jún. 17. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 kgpassat ***** válasza:
Elvileg nem illik csak gyűrűt/dugót cserélni, csak fúrással egybekötve.
2012. jún. 19. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!