Leáll a Fiat Punto 2000 1.2-m. Miért? Sürgős!
Szia! Honnan írsz, hátha tudok ajánlani egy megbízható szerelőt.
Lehet üzemanyagszűrő, valamelyik jeladó stb...
Milyen évjáratú?
Szia!!!!
Ugyan ezzel a problémával küszködünk mi is ugyanúgy 2000-res évjárat 1,2 ccm és 8 szelepes.
Nekünk sem tudták megmondani a szerelőnél h., mi baja van...
Diagnosztikát ajánlottak, hibakód olvasást....
de, most kaptam egy telefonszámot ahol úgymond Fiat "specialisták" dolgoznak. Remélem fényt derítenek a problémára és orvosolják is. Ha valamit tudok akkor feltétlenül leírom, mivel a mi Punto-nknak is ugyan ilyen problémái akadtak olyan 2-3 napja.
Jahh és egyébként a szerelő azt mondta h., a mi tipusú Punto-nkba ( 2000-es év, 1,2 ccm, 8 szelepes, 5 ajtós)
Gyárilag úgy szerelték h., nincsen benne üzemanyagszűrő.
Ha esetleg neked fény derülne a probléma okára akkor megköszönném ha, leírnád ide....
Előre is köszönöm!!!!
Ó, végre valaki! Nem örülök a problémátoknak, csak a fénynek a sötétben! Sajnos semmi közelebbit nem tudok. Most az van, hogy raktunk bele 10 l benzint az oil kútról, a szerelő mondta, hogy lehetőleg kerüljük a shell benzint.Igen, nincs benne szűrő, de mégis van. Aknára kell állni vele, és az üzemanyagrendszert ellátó csőrendszerben valóban van egy szűrő (rendszerszűrő?) ami szűri a benzint, mi 3000-rt vettük a láng autónál, még nincs kicserélve. Mivel a jeladó is lehet hibás valahol, ezért lehet a hibát nem jelzi vissza, a hagyományos módszerrel kellene alapozni, hiszen valóban van valami hiba.Különböző fórumokon próbáltam segítséget kérni:
1. Lambdastondát kikötöttük, visszajelzett, hogy bibi van vele, ezért azt mondták ha hibás lenne, folyton jelezne, kivéve, ha a jeladó is bekavar. Mert a szonda, ha csak haldoklik, néha-néha a benzinellátásba bekavarhat, mikor ő úgy gondolja.
2. Benzinszivattyú. Ha haldoklik, vagy nem működik, akkor mikor gyújtást adsz rá indítás előtt, a vezető oldalon hallanod kell a hátsó keréknél egy nyííík hangot 2-3 másodpercig, ha nyögve nyelős, hosszú akkor ott a bibi. Nekünk az is rendben van.
3. Gyújtókábel, trafó. Megnézte a párom műszaki kütyüvel, a gyújtás is rendben tűnik.
Elakadtunk. Írok ha van valami.Talán alapjárati motor....
Tudom, hogy 100km Szegedtől de Békéscsabán van egy profi srác, biztosan tud segíteni. Akár trélerrel is megérné átvinni az autót...
Mogyorósi Balázs +36 30 26 51 019
Na, nekünk fény derült a bajra....
4 szerelő nézte meg eddig és még csak tippelni sem tudtak h., mi lehet a probléma, pedig ilyen-olyan nagy gépekkel nézegették vizsgálták az autót. Erre egy kis öreg csávóka aki a volánnál volt szerelő "x" éve, ránézett, felnyitottam a motorháztetőt és egy csavarhúzó nélkül megtudta mondani h., mi a baja. Elvittük hozzá, leszedte a légszűrőházat, és alatta van közvetlenül egy vákuumcső vagy mifene, és az csúszott le a levegőszűrőről. Megpróbáltam megcsinálni, mert nem csak lecsúszott hanem egy kicsit viseltes is már az a cső, valamennyire vissza tudta tenni és láss csodát működött!!!!
de, nálunk ez egy visszatérő probléma, mert a cső már elhasználódott, így cserélni kéne, de ahogy visszarakta a helyére megszűnt a probléma!
Vidd el egy szerelőhöz, és mondd meg neki h., azt a csövet nézze meg a levegőszűrőház alatt, nekünk segített a dolgon!!!!
Remélem tudtam segíteni!!!!
Várom a válaszodat h., sikeres volt-e nálad is ez a Tipp!!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!