Mi lehet a baja az S51N-es SIMSON-omnak?
Hidegen szivatóval beindul, majd furcsa hangot ad, (le akar fulladni), majd ráhúzom a szivatót, ezt addig csinálom még fel nem melegszik, majd egy ideig minden jó! De kb. ha 20-30 percig megyek vele (gyorsan, lassan), megállok üresbe, rá fél perc lefullad! Majd nem akar beindulni, csak gurulóba! ha kiveszem a gyertyát (Isolator M14 - 175), és külön rakom a pipába, majd megrúgom, és NEM LÁTNI A SZIKRÁT!
Mi lehet a baja?
A 175-ös Isolator kicsit alacsony hőértékű, még a Trabi is köhögött tőle! Simsonba télen 260-as, nyáron 280-as kellene!
De akkor is, mért áll le üresbe, és mért nem indul el?
Amúgy nekem nem ilyen a gyertyám teteje, hanem menetes.
- 1:50-es keveréket használj, valami normális olajból, nem Arol
- mostanában kapható Isolator felejtős, meg amit használsz, kicsi a hőértéke, 260-as kell (pl. 8-as NGK, 14-es Brisk, 24-es Denso)
- ha nincs szikra, az ugye gyújtás, tehát először gyertyacsere
- ha beköpi a gyertyát, akkor sokat kap/rosszul van beállítva a gyújtás, esetleg átereszt a szimering
- levegőszűrőt takarítsd ki
"Amúgy nekem nem ilyen a gyertyám teteje, hanem menetes."
Ne zavarjon, hogy azt a részt le lehet tekerni, ha épp olyan gyertyapipád van!
:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!