Most szeretnék egy új porschét venni melyik a jobb a cayman vagy a 911?
Első válaszolót nem kommentálom...
Másodikat, aki szerint egy cayman jobb!? Hát nem tudom... A cyaman egy pici női autó. Nem gondolom, hogy egy férfinak egy 911-es való. Én vezettem mindkét verziót, sportos vagyok 196cm magas, de még a 911-ből is nehezen szálltam ki, nemhogy egy caymanból.
Az én favoritom a 911 Carrera 4 GTS, elegáns, szép és megy mint a meszes, majdhogynem 100LE-vel több mint a cayman legerősebb verziója.
Technikailag mindkettő egy VAG csoportos Porsche, tehát valószínű egyikkel sem lesz különösebb hibád, de mindenképpen javaslom, hogy Németországban vásárold meg!
NICO
Illetve még annyit hozzáfűznék, hogy azért ennek az autónak lesznek fenntartási költségei is, amiket nem árt mérlegelni mielőtt választasz autót. Érdemes a szervizköltségeket legalább az első 2-3 szervizt az árba belealkudni és ezeknek az elvégzését is javaslom, hogy Ausztriában, vagy Németországban végeztesd el!
NICO
Oszlassunk el néhány dilettáns ökörséget.
A Porsche egyik modellje sem az az üntyüpüntyü női autó. A Boxster és a Cayman modellek annyiból jobbak a 911-eseknél, hogy középmotorosak, tehát sokkal nagyobb kanyarsebesség érhető el velük. Így pl egy versenypályás köridőnél sokat behoznak a relatív lóerőhátrányukból. A Cayman egy vérbeli középmotoros sportkupé. A benne lévő hely nem kisebb, mint a többi autóban, egy magasabb ember is ugyanúgy elfér benne, mint a 911-esben. Annyiból kisebb a hely a Boxsterben és a Caymanban, hogy két üléses, és a középmotor miatt nem lehet annyira hátratolni az első ülést. De a tervezők nem törpék számára konstruálták a márka középmotoros típusait. A férfinak 911 pedig egy rettentően ostoba sztereotípia. A Porsche első autója a 356-001 egy olyasmi kocsi volt, mint ma egy Boxster. És nem tartotta senki sem nőiesnek.
Ami nagyon döntő és egyben megkérdőjelezi a kérdező hitelességét, az az, hogy ki mennyit szán az autóra. Ugyanis az alap Boxster és mondjuk a Carrera S árnagyságrendje között közel kétszeres különbség van. Általában az a célcsoort, aki 15-20-30-40 milliós újautót szándékozik (és tud) is venni, aligha egy ilyen tinik névtelen fórumban próbál ismeretanyaghoz jutni.. Szvsz.
Miért egy 300Le-s autó nem annyira a világ vége!? Ha mondjuk egy M5-ös BMW-vel kezdeni ami 500Le hátsó keréken nah azt marhaságnak tartanám...
Hát én 196cm vagyok, sportos, de a porsche 911-ben 300km után minden bajom van és élmény a tankolás miatti szünet.De bizonyára Te jobban tudod, gondolom porsched van/volt...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!