Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogy lehet kézifékes csúsztatá...

Hogy lehet kézifékes csúsztatást összehozni a kocsival?

Figyelt kérdés

hogy kell tekerni a kormányt

A kéziféket hogy kell felrántani ?

Vagy ezeket egyszerre kell ?


2012. máj. 5. 15:47
 1/4 anonim ***** válasza:

Szia:)

Egy csuszos felulet sokat tud ebben segiteni, a legkonyebb havon elkezdeni vagy ha nagyon most szeretned akkor vmi feher aszfalt lehetoleg vizesen is megteszi, persze lehet szinte barhol es barmikor csak igy konyebb. ( kopott gumi ugyanugy elony)


A menete: felgyorsulsz kozpes sebessegre sima aszfalton kb 50-60 a legegyszerubb ha kettesben hagyod akkor nem nagyon kell valtani, majd behuzod akezifeket (hogy elrakja a segget)ugy h lenyomva tartod vegig a kezifek gombot es eltekered a kormanyt, ezutan a kezifekkel tudod szabalyozni hogy mennyire lassulj le, es a kormannyal tudod iranyitani az autot. A problema annyi lesz hogy fokozatosan elfogja tolni az orrat illetve a kezifek miatt lelassulsz, gyakorolj sokat es raerzel de mondom havon a legegyszerubb.


Egy fontos szabaly van meg: mindig ures teruleten csinald ahol semmi de leginkabb senki nem jar, ne veszelyeztesd masok testimepseget es ne okozz anyagi kart sem.

Amugy ha van vmi kis penzed vegyel egy ladat ami hatsokerekes es azzal elvezkedj

2012. máj. 5. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Az előző szépen leírta, de egy picit beleoffolnék egy kérdéssel.


Mire jó ez?


A gumikat nyírod, a futóművet nyírod, a féltengelyeket nyírod, a kéziféket nyírod (pofától a bowdenig), azon kívül meg semmi nehézség nincs benne. Bevallom, egyszer csináltam, és ha már elég tapasztalt vagy, akkor minden nehézség nélkül meg tudod csinálni. Arról nem is beszélve hogy szerintem nem néz ki jól (bár kinek mi?), és teljesen hasztalan, ugyanis rengeteg időt vesz el egy ilyen "csúszatás".


Inkább próbálj meg rágyúrni arra, hogy minél nagyobb legyen a tapadásod. Inkább egy hátsókerekes kocsival próbálkozz "driftelni". Igaz ott is gyilkolod az alkatrészeket, de ahhoz már legalább kell tudomány, és magas fokú járművezetési képesség, hogy azt egy szép ívben megtartsad.


Vagy próbálj meg minél jobban rágyúrni a tapadásra. Szerintem sokkal jobb, (és nem utolsó sorban hasznosabb, és nem gyilkolod le az autót) hogy nagy sebességgel veszel be egy kanyart, pont a megcsúszás határán járatva. Sokkal szebb is az autó, és ehhez is hatalmas tudomány kell hogy megtartsad.

2012. máj. 5. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Tuningold meg a gombot a kéziféken, hogy folyamatosan benyomva legyen.
2012. máj. 5. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

A legegyszerűbb szerintem poros helyen gyakorolni, könnyebben csúszik - igaz poros lesz a kocsi és esetleg az apró kavicsok leverhetik a festéket.


Szépen befordulni kézifékkel roppant látványos tud lenni (főleg ha valami szűk helyre érkezel és mindkét tükör a helyén marad), én pl. a volt munkaadómnál telente munkaidő kezdete előtt a lefagyott parkolóban eszetlenkedtem.

2012. máj. 5. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!