Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Automata váltós autóval lehet...

Automata váltós autóval lehet driftelni? Van valami más technikája, mint a manuális váltóval rendelkező autóknál?

Figyelt kérdés
2009. jún. 23. 16:34
 1/5 anonim ***** válasza:

A váltó fajtájától és az alkalmazni kívánt technikától függ. Hidrodinamikus váltóknál nem lehet visszakapcsolva megcsúsztatni a hátulját, ott muszáj ráfékezni vagy kézifékkel meglódítani, utána már a kerék pörgetése megy automata váltóval is (vagy kickdown útján visszakapcsolsz, vagy nem engeded 1-2. fokozat fölé).

Robotizált váltónál vissza tudsz kapcsolni, tudsz neki nagy gázt adni a kanyarban, aztán majd csak elindul... Talán DSG esetén a legkönnyebb, mert ott nagyon gyorsan tudsz visszakapcsolni, így könnyebb eltalálni azt a pontot, amikor gázt kell adni ahhoz, hogy megcsússzon a hátulja. Egyedül azt nem tudod kivitelezni, hogy kinyomott kuplunggal nagy gázt adsz, majd leugrasz a kuplungról.

2009. jún. 23. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

250Le felett lehetséges, ha a váltódon tudsz félautomata üzemmódot kiválasztani, vagy ha van 1-2-3-D fokozat, akkor értelemszerűen 1. vagy 2.

Ha van sport üzemmód, akkor minden további nélkül lehet, csak ne legyen menetstabilizátorod, meg a többi 3-betűs okosság, mert azok megfogják az autót.

2009. jún. 23. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

DSG!!= CVT

Folyamatosan váltakozó áttételű sebességváltó.


Ez esetében, csak akkor tudod, ha van 1. illetve 2. fokozatod külön.

2009. jún. 23. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

17:19


Hülyeséget írsz, de lényegtelen. Láttál már DSG váltót?

CVT-t?

Ha nem értesz hozzá inkább ne írj.


DSG:

[link]

CVT:

http://www.youtube.com/watch?v=8VYPsrOyIdw


---


Lengetni kell az autót azaz, kanyarral ellentétes irányba fordítod, utána helyes irányba, ha ez kevés akkor kézifék.

2009. jún. 23. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
CVT-vel szép kihívás még a dolog... Ott ugyanis a vezérlőelektronika a motort igyekszik mindig a maximális nyomatékhoz tartozó fordulatszám közelében tartani. Kézifék használatával ott sem lehetetlen keresztbevágni a hátulját. Vagy ha olyan váltóval van dolgod, mint az Audi Multitronic, amiben vannak rögzített fokozatok, akkor azok közt kapcsolgathatsz kedvedre.
2009. jún. 24. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!