Automata váltós autóval lehet driftelni? Van valami más technikája, mint a manuális váltóval rendelkező autóknál?
A váltó fajtájától és az alkalmazni kívánt technikától függ. Hidrodinamikus váltóknál nem lehet visszakapcsolva megcsúsztatni a hátulját, ott muszáj ráfékezni vagy kézifékkel meglódítani, utána már a kerék pörgetése megy automata váltóval is (vagy kickdown útján visszakapcsolsz, vagy nem engeded 1-2. fokozat fölé).
Robotizált váltónál vissza tudsz kapcsolni, tudsz neki nagy gázt adni a kanyarban, aztán majd csak elindul... Talán DSG esetén a legkönnyebb, mert ott nagyon gyorsan tudsz visszakapcsolni, így könnyebb eltalálni azt a pontot, amikor gázt kell adni ahhoz, hogy megcsússzon a hátulja. Egyedül azt nem tudod kivitelezni, hogy kinyomott kuplunggal nagy gázt adsz, majd leugrasz a kuplungról.
250Le felett lehetséges, ha a váltódon tudsz félautomata üzemmódot kiválasztani, vagy ha van 1-2-3-D fokozat, akkor értelemszerűen 1. vagy 2.
Ha van sport üzemmód, akkor minden további nélkül lehet, csak ne legyen menetstabilizátorod, meg a többi 3-betűs okosság, mert azok megfogják az autót.
DSG!!= CVT
Folyamatosan váltakozó áttételű sebességváltó.
Ez esetében, csak akkor tudod, ha van 1. illetve 2. fokozatod külön.
17:19
Hülyeséget írsz, de lényegtelen. Láttál már DSG váltót?
CVT-t?
Ha nem értesz hozzá inkább ne írj.
DSG:
CVT:
http://www.youtube.com/watch?v=8VYPsrOyIdw
---
Lengetni kell az autót azaz, kanyarral ellentétes irányba fordítod, utána helyes irányba, ha ez kevés akkor kézifék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!