Miért szidják sokan a renault-ot?
Nekünk volt régebben egy és a mostani autónk is renault. Már megvan 10 éve és semmi komoly baja nem volt még. Volt már VW boránk is de a renault sokkal kényelmesebb szeintem pedig aztán a volkswageneket nagyon dícsérik.
Miért van az ,hogy mégis sokan szidják őket?
(Rokonok körében is vannak renaultok és nekik sincs velük semmi bajuk)
Engem egyáltalán nem zavar, ha egyesek odavannak a francia autójukkal, fel lett téve egy kérdés, én meg válaszoltam.
Én inkább adok kétszer annyit egy autóért, ha nincs, veszek öregebbet, de francia nem kell.
Beszédes az is, hogy igazából mindenki csak az árat tudja felhozni mellettük érvként, ami igaz is, de nem is véletlenül annyi amennyi.
A Renault olyan mint egy francia kurv@. Szép-szép, de megbízhatatlan:)
Volt Renaultom. Többet nem is lesz az is biztos.
Renault Laguna 2003-as évjárat. Vadi újan vásárolva!
Hibalista:
- turbo meghalt
- automata váltó meghalt
- klíma kompresszor meghalt
- másfél éves aksi meghalt
- szervó kompresszor meghalt
- vezető oldali ablak emelő meghalt
- utas oldali elektromos tükör motor meghalt
- vezető ülés nyikorgott
- sok egyéb kis bosszantó sz@rság
Rákellet jönni, hogy a Renaultot nem arra találták ki, hogy évi 50-60 ezer kilométert menjenek vele.
Annak jó lehet aki megy évi 5 ezret, de aki használni akarja annak nem az kell.
A garancia alatt kb. 3 millió forintnyi javítás történt amit lesz@rok mert nem én fizettem, de számtalanszor hagyott az út szélén ami viszont igencsak kellemetlen dolog tud lenni. Egyszer mikor lerohadt komolyan fontolóra vettem, hogy ott a helyszínen felgyújtom. Viszont kifizettem legalább 2-300 ezret trélerezésre és akkor még azt bele sem számoltam, hogy a késések a lerohadások miatt mennyi bevétel kiesést jelentettek a munkám kapcsán.
Azóta volt egy 2002-es S80-as Volvom amit úgy vettem, hogy 350 ezer kilométer volt benne. Kutya baja nem volt. Szervizben kizárólag az olajcserék alkalmával volt.
Most egy 2005-ös Audi A6-osom van. Kutya baja és már benne van 300 ezer km.
A legjobb barátom PD TDI Passat-ja ami hasonló módon van használva szintén bírja a strapát 280 ezer kilométer után.
Inkább egy 10-20 éves VW konszern kocsi vagy Volvo mintsem egy pár éves Renault. Nem kell! Soha! De még csak beleülni sem vagyok hajlandó!
Ja amit kihagytam a hibáknál.
Pedig talán a legnagyobb. 55ezer km után elszakadt a vezérműszíj.
24 éves koromban egy 23éves Renault5-öt hajtottam, de én megfogadtam, hogy az életben mégegyszer nem veszek francia autót.
Vivát Német autó!!!!!!!!!!!4
Hát igen, a 2003 körüli Laguna a Renault legszarabb szériája. 2006 után kezdtek jók lenni, a 2008-as új modell meg nagyon megbízható lett.
Mi az, hogy csak az árát tudjuk felhozni? Szerintem szebb, kényelmesebb, sokkal jobb menetkomfortot biztosít, jellemzően azonos paraméterekkel rendelkező motorok kevesebbet fogyasztanak. Indíts be egy 20 évvel ezelőtti VW vagy egy Pözsó dízelt, és zongorázni lehet a különbséget, ugyanis a VW majd szétszakad a csattogástól.
Ja és számomra az is nagy előny a Lagunánál maradva, hogy van egy legalább olyan jó autóm, mint egy Passat, de nem keltek vele akkora feltűnést.
Én nem vagyok oda a VW-ért, de ha a kettőből kellene választanom, inkább egy 20 éves VW, mint egy feleidős Rönó.
De mondom, nekem nem fáj, ha valakinek fincsi a Rönó, legfeljebb meg lesz mosolyogva. :)
"Meg lesz mosolyogva?" Na látod, én ezért veszek Rönót:)
Jó érzés ugyanannyi pénzből egy sokkal jobb állapotú, kényelmesebb, szebb autóval járni. Én a többieket mosolygom meg, dehát ez így van rendjén.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!