Hogy a túróba tud_valaki egy 3-4 éves autóba 150-200e km-t belerakni?
Céges autónál megértem. De egy magánszemély hogyan? Elég sok ilyen korú autót hirdetnek ennyi km-rel.
Ez azt jelenti, hogy az év minden napján hétvégén és ünnepnapokon is, még karácsonykor is 130-140 km-t kell belepakolni. Ezt hogy? :S
Jó, azt hogy céges, nem úgy értettem, hogy egy cégtől veszem és nem egy magánszemély nevén volt. Hanem úgy, hogy közvetlenül munkára használt autó. Tehát nem csak munkába jársz vele, hanem a munkavégzésed elengedhetetlen kelléke.
Ezek szerint a használt autók hirdetéseit feladók több mint fele taxis, áruszállító, vagy futár lenne?
"Ezek szerint a használt autók hirdetéseit feladók több mint fele taxis, áruszállító, vagy futár lenne?"
Vagy területi képviselő, vagy biztosítási ügynök, vagy szervizes...
Na, megkérdeztem a tesómat (ő jár ugye Szegedről Kecskemétre dolgozni), és azt mondta, hogy 35 ezerbe kerül neki az üzemanyag. Tehát ezt ki lehet bírni.
Gázos az autó, és a tankolás felét téríti neki a cég. Tehát 70 ezer lenne, de így "csak" 35 ezer.
Sajnos azzal a két kollégával már nincsenek egy műszakban, tehát nincs aki beleadjon a költségekbe.
Persze, ezt én is így gondolom. Céges autóval én is rendszeresen megteszem a
Budapest - Szentgotthárd,
Budapest - Debrecen,
Budapest - Gyöngyös,
Budapest - Kecskemét
Távokat oda-vissza. De saját autóval magánügyben a töredékét se járkálnám.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!