Hogyan lehet egy Simson S51N teljesítményét megnövelni a henger fúrásán kívül?
A lánckerék variálása nem a teljesítményt változtatja, hanem a végsebességet. Tehát pl nagyobb végsebesség lenne elérhető, de kisebb nyomatékkal (kisebb lenne a gyorsulása)!
Hengert régebben lehetett szerezni nem felfúrtat, hanem alapból 70ccm-est.
Rendesen méretezett rezonátoros kipufogóval. Valamennyire minden a boltban kapható gagyirezót is érezni, de nem éri meg a pénzét.
A gyújtás legyen rendben, jó megszakítóval és jó kondenzátorral bírja, csak attól hogy lecseréled elektronikusra jobban nem fog menni. Csak üzembiztosabb lesz.
A karburátort addig nem érdemes bántani ameddig a motor egyébként nem változik. Jól kell beállítani, mást nem érdemes, mert nem fog érezhető változást hozni.
Komoly növekedést leginkább komoly változtatással lehet elérni, de nem éri meg legtöbbször szerintem. Én levizsgáztam és cseréltem nagyobbra, habár szeretek javítani/átalakítani mégis ez volt a legolcsóbb megoldás hogy átlépjem a 80 km/h-s "álomhatárt"... :D
Csináltass egy 60ccm 4 felömlős hengert...
www.simson.hu itt tudnak segíteni, hogy kinél érdeklődj.
A hengert le kell venni,és a kipufogónyílást ki kell reszelni B-s re.(vagy fúrógépbe befogott kis marófejjel)
A neten valahol van pontos rajz ezekről,de ha jól emlékszem,akkor a hengerhüvelyen lehet is látni a B-s változat nyílásának körvonalait,csak gyárilag nem lett kimarva,ez lett a N-es,fojtott változat.
A kipuf.könyök is csak annyit lógjon be a kipufba,hogy a binincs jól tartson,a többit vágd le.
A karbiban is van valami folytás,lehet,hogy nagyobb főfúvókát kell bele tenni.A B-sben 72-es a gyári.(úszó közötti hosszú rézlóf.sz aljába van betekerve)Üdv.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!