Simson felújítás így jó lessz?
Marhaságot ír nagyon sok ember! Mi az, hogy nem cserélünk gyári főtengelyt. Álljon már meg a menet azért! Azért mert gyári nem azt jelenti, hogy nem rossz! Nem úgy tervezték, hogy sosem kell cserélni! És milyen marhaság az, hogy szétveri a főtengelyt? Nem hallottatok még 60-as, 70-es 80-as főtengelyről direkt Simsonba? Hagyjuk már a sok körül író albérleti majmot akinek köze nincs a dologhoz, csak játssza a fejét unalomból! Mellesleg a kérdezőnek: nem jó! mindenképpen egy 60-as kuplungot is tegyél bele, mivel az keményebb anyagból van és nagyobb élettartama lesz nagyobb lökettérfogatú Simsonnál. Egy 60-as főtengely, csapágyak amiből a gyárit ajánlom mivel az MZ főtengelye is ugyanazon a 6204-es SKF csapágyakon nyugszik. Simmeringek amire nincs kritérium de ne ócska, bóvli, kínai legyen. Karbi meg van a simsonbolt.hu-n ott német BVF és 9000Ft. Azt hiszem minden lényegesebb momentumot leírtam. Persze meg lehet csinálni kókány módon benne hagyod a főtengelyt mint ahogy a sok okos mondja mert a gyári mindig jó, akkor is ha 30.000 km van benne. A kuplung sem kötelező csak lényegesen nagyobb az élettartama a blokknak és ugyanígy az egyéb alkatrészek.
Nem akarok én senkivel vitába keveredni, mert nem szándékom, amúgy sem egy vitatkozós ember ,vagyok de azt nem kamelom ha valaki olyan dolgokba okoskodik amihez nincs köze, és nem tud róla semmit. Részemről ennyi.
Drága Endre!
Életem során mégcsak nem is voltam néhány alakalomtól többet betonbörtönben, nemhogy ott élek. Vagy ebből élsz, vagy majd ki fogod nőni ezt a hlyeséget. Naná! Van minden tuning cucc simsonhoz, ezért lett a fiatalok kedvence. 60-től 90 köbcentiig bármekkorára fel lehet fúrni, 4-6 felömlősre, módosított károstérrel...stb, stb. Kicseréled a kuplungot, egy könnyített és erősítettre, ami bírja is ezt a terhelést 10-15K-ért. És mindez mire jó? Kapsz egy bivagy erős blokkot és azt fogod szarrá forgatni, majd kezdeni a felújítást előlről? Vagy veszel hozzá egy gyorsító áttételes váltót 30-40K-ért, hogy menjen 100-at egy 50 kilós gyerek alatt. Ha meg forgatni akarod cserélheted a gyújtástpl babettáéra 10 körüli összegért. És 100-as tempónál mi fogja a gyereket az úton tartani? Az a 2 lengéscsillapítónak nem nevezhető vacak? És hogy fog megállni? Azzal a 2 dobfékecskével? Perszer meg lehet csinálni tárcsafékesre is egy vagyonért.... mire ezt összeszámolod 1 tisztességes motort kapsz, ami arra való, hogy hajtsd. A simsont gyárilag 40-re tervezték, ha kiveszed a fojtást a gyári cumója szépen kiszolgáll egy 60-65-ös tempót. Jó a gyári főtengely. Felújítható a gyári főtengely. Ez az egész tuning őrület egyedül az általad említett boltnak/boltoknak jó. Másnak nem. A sok fiatal meg veszi, tuningolja, aztán kinövi és eladja. Majd 10 év múlva, ha van pénze és szeretne simsont, akkor keres egy gyári állapothoz minél közelebb állót és hajtja, ahogyan kell sokáig, boldogan.
Kérdező!
Főtengőt meg tudod nézni, ha van rá keret cseréltesd ki az összes csapágyat és simmeringet, valamilyen tisztességes fajtára. A közepes is jó ezekbe a motorokba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!