Skoda fabia 1.9 sdi -ről vélemények, tapasztalatok (már akinek volt/van)? Első autónak jó lenne?
Csak azt is gondold meg, hogy a szívódieselre tehetsz akármilyen részecskeszűrőt meg katalizátort, a legnagyobb jóindulattal se fogja megkapni az Euro4 minősítést, sőt, itt Németországban az Euro 2-nél jobbat nem kapnak.(piros matrica). Ezért aztán a legtöbb nagyvárosba már csak kivételes engedély birtokában hajthat be vele a boldogtalan tulaj. Boldogtalan, mert a kocsija szinte eladhatatlanná vált. Boldogtalan, mert a biztosítás és az adó összegében itt befolyásoló tényező a károsanyag-kibocsátás is.
Nem akarok károgni, mert lehet hogy nem lesz igazam, de eddig is minden szart átvettünk az Uniótól. Ha otthon is ilyen alapokon lesz a szabályzás, akkor szív minden szívó dieseltulaj. Budapestre azt hiszem már szintén nem lehet mindenféle kocsival behajtani, ugye?
Csak tisztáznám, nem a dieselmotoros autók ellen vagyok (magamnak is az van), csak ha már veszel, ne a legelavultabb, legszennyezőbb, kilátástalan jövőjű modellben gondolkodj. Nem véletlen, hogy az Unióban már évek óta nem helyezhető üzembe szívódiesel motoros autó, ezért nem is gyártják már európai piacra őket.
A vezess.hu nagyrabecsült "szakértője" mégis boldog-boldogtalant ilyen autók vásárlására bíztat.
Vizsgálatok kimutatták, hogy a mai "modern és környezetbarát " dieselek sokkal rákkeltőbbek a láthatatlan nanorészecskék kibocsátása által, mint ezek a régi euro 2 motorok.
Szerintem tökéletes választás ez, nemcsak első autónak.
Tudom régi a téma, de oszlassunk el egy tévhitet:
"Csak tisztáznám, nem a dieselmotoros autók ellen vagyok (magamnak is az van), csak ha már veszel, ne a legelavultabb, legszennyezőbb, kilátástalan jövőjű modellben gondolkodj. Nem véletlen, hogy az Unióban már évek óta nem helyezhető üzembe szívódiesel motoros autó, ezért nem is gyártják már európai piacra őket.
A vezess.hu nagyrabecsült "szakértője" mégis boldog-boldogtalant ilyen autók vásárlására bíztat."
Az 1,9 SDI jelölésű, illetve a 2,0 SDI jelölésű motorok évjárattól függően EURO3 és EURO4 emissziós normákat teljesítenek, és simán kapnak nyugaton is zöld plakettet, köszönhetően a közvetlen befecskendezésnek, azon túl is a 2.0 esetében a PD közvetlen befecskendezésnek. A relatív szerkezeti egyszerűség miatt (1,9) azok számára, akik nem akarnak versenyezni a közútakon de a létező legkisebb költség mellett szeretnének SOKAT autózni és minél kevesebbet a kocsival foglalkozni akkor egy ilyen SDI motoros jószág jó barátjuk lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!