Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogy lehet a kocsit beindítani...

Hogy lehet a kocsit beindítani kocsi kulcs nélkül?

Figyelt kérdés
Ezalatt azt értem, hogy melyik drótot kell összeérinteni mivel, satöbbi... Nem az újjabb kocsikra gondolok, hanem a régebbiekre. Előre is köszönöm.
2012. ápr. 6. 22:26
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
Egy jó erős és nagy csavarhúzót belenyomsz a kormányzárba és elfordítod, ha mázlid van be fog indulni. A drótos módszerrel ugyanis az a baj hogy ha rövidzárat csinálsz akkor alapesetben is biztosítékcsere, plusz ugye hiába indítod be ha nem tudod kormányozni.
2012. ápr. 6. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:

Értem, köszönöm szépen.

Akkor amik a filmekben vannak, hogy egy ember (pl. egy autótolvaj) beszáll a kocsiba és a kormány alatt összérint néhány vezetéket, akkor az "kamu"?

2012. ápr. 6. 22:48
 3/16 anonim ***** válasza:

Először is valahogyan kiiktatod a kormányzárat. Ha menni is szeretnél vele, könnyebb úgy. Vagy a gyújtáskapcsolót forgatva töröd el a szerkezetet, vagy belekapaszkodsz a kormányba és reménykedsz, hogy a retesz adja meg magát hamarabb, nem a kormánykerék (ez mondjuk nem biztos).

Utána megkeresed a gyújtáskapcsolóhoz menő kábelköteget. Ezt azok a piszok tervezők szeretik ám eldugni, ebben lelik örömüket. Általában bemegy a kormányoszlop műanyag burkolata alá (ha van olyan), de egyébként is kötözők rögzítik mindenhová.

Kiszabadítod a vezetékköteget valami olyan módszerrel, ami tetszik. Vagy egyesével lehúzgálod a sarukat a gyújtáskapcsolóról (szakszerű, de lassú), vagy elvagdosod a vezetékeket (nem szakszerű, de ez sem gyorsabb). Aztán megkeresed a gyújtás primer áramkörét, áramot adsz neki egy olyan drótról, amin folyamatosan van feszültség. Dízelautó esetén is ilyesmit játszol, csak az adagolóban található mágnesszelepeket nyitod ki, hogy kapjon üzemanyagot.

Utána, ha befecskendezős az autó és kell neki áram, annak is adsz tápot, illetve lehet, hogy az elektromos üzemanyag-szivattyúnak is kell biztosítanod delejt. Ha ez is megvan, akkor már csak az önindító behúzótekercsének kell valahogy áramot (vagy épp testet) adnod és be is indult a motor.

Természetesen a gyújtáskapcsolóhoz menő 8-10 vezetékből mindenki elsőre ki tudja választani számkód nélkül a gyújtás és a behúzótekercs vezetékét, illetve az állandó pozitívot, mint ahogy azt a filmekből is láthatjuk. Sőt, mindig, minden autóban meg van blankolva a megfelelő vezetékek vége, még csak egy kombináltfogó sem kell a művelethez. Ráadásul mindezekhez nagyon kényelmesen hozzá is lehet férni, szó sincs arról, hogy 3-4 mm-es résen kellene átpréselnie az embernek az ujjait és feszülő, lehetetlen szögben álló, évtizedek alatt megkeményedett szigetelésű vezetékeket kellene valahogyan csatlakoztatnia, illetve (szintén ezen a szűk helyen át) szigetelőszalaggal rögzítenie.

2012. ápr. 6. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
Trabantnál működik a csavarhúzó, szóval tesztelt a módszer, és ugyanúgy funkcionál a gyújtáskapcsoló is, szóval azzal sincs gond. Amúgy ahogy a kolléga is kifejtette igen, amit a filmekben látsz az kamu.
2012. ápr. 6. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 A kérdező kommentje:
Értem, nagyon köszönöm mind a kettőtöknek az érthető válaszokat. :)
2012. ápr. 6. 22:56
 6/16 anonim ***** válasza:
A filmekben előre behúzott kábelek vannak hogy el tudja indítani :D .Akku+önindító kész :) . Egy rendes autónál elég nehéz és időigényes munka a beindítási fázis.Lássunk például egy ladát (ez a legegyszerűbb).Tehát mondjuk legyen benne riasztórendszer és motortérzár.Valahogyan bejutsz az autóba riasztó megszólal lebuksz hogy ne lássanak.Riasztó elhallgat a motormegszakítás életbe lépett (tegyük fel hogy nem pozitív kábelt szakított meg a tulaj hanem egy testet ez esetben kimérni sem tudod hogy hol van megszakítva) ,motorteret nem tudod kinyitni mert a riasztó elzárja a külvilágtól.Bent vagy az autóba mire leszereled a kormányburkolatot az kb 10perc. Megvan a gyújtáskapcsoló lehúzod a műanyag panelt amiben kábelek találhatóak mire kibányászod azt a pár sarut ami kell az 10-30perc mivel a saru úgy van kialakítva hogy bedugod a panelba de visszafelé már nem jön ki csak ha egy vékony pálcával meg nem nyomod a kis akasztófület és úgy ki tudod húzni.Tulaj visszaér meglát agyonver volt értelme ? :D
2012. ápr. 7. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:

Hát sok kamut olvastam itt XD

Amúgy minden autónál más a vezeték színeinek a jelölése.

A (drótók) vezetékek száma se ugyanannyi.

Ez elektronikai jártasságot igényelnek.

De ez a kisebb baj.

Az a nagyobb dolog hogy minden autóban van kormányzár (kivéve a trabi) és az egy zárnyelv segítségével blokkolja a kormánykereket a fordítás ellen ha nincs oldva kulccsal.

Ez mechanikus zár olyasmi mint az ajtóban van. Semmi köze az elektronikához ez drótozással nem iktatható ki.

Brutál anyagból van!!! Nagykalapáccsal verheted akkor se biztos ,hogy tönkre tudod úgy tenni hogy el bírd fordítani a kormányt.

Filmekbe 2szál drótot összetekernek a tolvajok és indul is a kocsi.

Ez sem igaz!! -Én jót röhögök ezen mindíg.

Ha profi lakatos és elektromos ember is vagy akkor talán el tudnád vinni a régebbi verdákat. De a mai lézerkulcsos istenyila kódos rendszeres verdákat akkor se.

Oda már 3-4-5 szakma kellene minimum és ez egy emberbe oltva. De léteznek ilyen emberek is..

2012. ápr. 7. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:

Fú de jókat röhögtem.. XD

Csavarhúzóval elfordítod XD ez is jó

Meg a valahogy kiiktatod a kormányzárat! is tetszett..

(Valahogy!!) Valahogy biztos! :D

De valahogy be is kéne jutni a kocsiba ,valahogy! XD..

Ez a hogyan lopjunk autót tanfolyam fingom nincs de láttam tanfolyam XD.. Az az igazság hogy aki tudja hogy lehet ezeket kijátszani az azért nem árulja el ,mert konkurenciát teremt ezáltal. A fél napig drótozunk megoldás is jó csak ara nincs idő. A beledugunk egy csavarhúzót meg azért nem jó (bár közel jár az igazsághoz ),mert nincs az az erős csavarhúzó ami kibírna akkora erőt azon a vékony felületen hogy eltörje a zárszerkezetet. Úgy csinálták egy időben ,hogy beletekertek egy dugóhúzóhoz hasonló szerszámot a gyújtáskapcsoló zárjába és kitépték belőle az egész kulcsos mechanikát. utána indult el egy csavarhúzóval.

De ez csak régi amerikai autóknál működött mert azoknak olyan széles volt a kulcsnyílása ,hogy belefért egy ilyen eszköz. Az európai autóknak olyan keskeny a kulcsnyílása hogy nem volna olyan anyag amit ha beletekersz és húzol kifelé ne szakadna bele.

Linkelek még egy kis filmet a hülyeségekről. :)


[link]


Amúgy ezek a megoldások azért jutnak fel a youtubra és a filmek világába mert idelyétmúltak és javarészt hülyeségek. Így nem jelentesz veszélyt társadalmadra mert továbbra se tudsz elkötni autókat. Sajátodon ha egy két technikát elsajátítasz attól még hidd el nem tudod elkötni másvalaki kocsiját.

2012. ápr. 7. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:

Fúú nem ezt akartam linkelni..

Miez már??

[link]

2012. ápr. 7. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:

[link]


Beírja az ember totalcar és csak ezt a kamiont adja be bocsi ez már tényleg az..

2012. ápr. 7. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!