Van egy kínai robogóm, Berúgom megyek vele 2-4 km-t és menet közben leáll, kicsit mintha érdekesebb hangra váltana és mintha kifogyna a benzin és gurulok. Párszor megrúgom a és beindul,100 m és ugyanaz. Ha kicsit lehül megint kb 2 km megy. Mi a baj?
a karburátort szétszedtem, nem volt koszos, normálisnak tűnt minden; át volt dugattyúzva, gyűrűzve.
Mentem vele kb 50 km-t, nem egyhuzamban, egy részét földúton.
(akksi nincs benne)
Köszi az infót
igen automata szívatós, szerintem az is rossz, mert hidegen elég sokat kell rugdosni, bár melegszik a szívató és akkor állítólag működik, egy manuálisat majd kap, ha ez a probléma megoldódik
A blokk nem tudom milyen igazából. ritka nevű robogó, külföldről van, valami Quinqi, vagy valami hasonló, itthon láttam már belőle csopperutánzatokat, bár az se gyakori.
Beletettem 1 használt akksit, de meg se mukkan :) gondolom a vezetékek valahol nem frankók
Na vettem bele tűszelepet, kipróbáltam és sajnos ugyanaz, ami volt, amikor már lemegyek vele 2-3 km, akkor leesik a fordulatszám és játszok a gázzal, míg végül bedöglik. Valami túlmelegszik, vagy mi a gáz nem tudom, de már nagyon idegesít.... Még megpróbálom a kipufogó nélkül is,h kizárjak még egy dolgot valamelyik nap.
Amikor újra nagy nehezen berúgom akkor is játszanom kell a gázzal különben bedöglik, ha nem hagyom állni vagy fél órát. Hidegen mindig tudok menni 2-3 km, melegen már nem, szerintetek??
Várom az ötleteiteket, kérem segítsetek!!!
Szedd le a kipufogót és nézd meg hogy anélkül is játszani kell e a gázzal ha beindítod(picit hangos lessz,de ha érezhető a különbség akkor a kipofugót kéne vagy nagyon kiégetni vagy kiherélni).
Esetleg nem lehet hogy a karbiból menő vezetéked amin a vákum megy esetleg nézd meg hogy nem túl laza es.Nekem mindig csinált olyat hogy leesett útközben és szépen lassan meg is áltegyik pillanatról a másikra.
A karbiban variáltál akármit is?Akkor is dögledezik ha magasabbra rakod az alapjáratot?Esetleg nem sport légszűrő van rajta?(ha nedves vagy poros simán gyengébb mint állat)
ma leszedem a kipufogót és kipróbálom úgy. a karbin mindegyik cső pánttal van rögzítve, stabil. Az alapjáraton állítottam, persze meleg motornál, ugye lementem a kb 3 kilométert és utána már teljesen leesik a fordulatszám ezért teljesen betekertem a tőt, de még így is játszani kell a gázzal, mert döglik be, végül bedöglik.
NGK gyertya van benne, színe normális, feketés-barnás, de próbáltam már más gyertyával is, nem volt változás
Majd írom ma a fejleményeket :)
Ez a robi jobb mint egy találós kérdés :)
Szedd le a karbit,maajd vedd ki az úszóházat és nézd meg hogy van e benne benzin és tedd víz lá hogy bubizik e mert ilyen is okozhatja a dolgot,ha ez sem akkor már csak a szivatóra tudok gondolni.Esetleg még annyit megtehetsz hogy egy kis still olajat pluszba keverj a benzinbe(baja nem lessz tőle-egy teli tankra fél deci)
Dugattyúzás után nagyon csapattad a gépet?Bejáratósan használod?Mivel hogy dugattyúzva volt főfuvókát nagyobbra cserélted?
A karburátort benzinnel és levegővel kitisztítod rendesen?
Reméljük megoldódik a dolog mert már nagyon itt a szezon és Én is szerelés közepén vagyok(az enyém a másik találós kérdés) :) van sziktra,benzin bumm elmarad ... és ugyan ez egy nagyobb mocinál is csak a nagyobb mocinál közbe köhögi a benyót a kipufogóba(tehát karbis betegség van mindenfelé) :)
Üdv!
Eddig a feleségem felhasználói fiókjáról írtam, most a sajátomról.
Tehát-ma levettem a kipufogót és ugyanaz a helyzet, ugyanúgy, ha meleg a motor akkor esik a fordulatszám, míg végül bedöglik, hiába állítok az alapjáraton. Míg hideg addig megy elég rendesen, bár mintha mostanában már nem húzna annyira, most már kezdek gyanakodni a kompresszióra is, hogy nem sikerült a dugattyúzás vagy a bejáratás :) bár 35-el mentem max és nem gyilkoltam, de lehet az a hosszú földút tett be neki múlt nyáron, és túlmelegedett.
Csak a dugattyú és gyűrű volt cserélve, főfúvóka nem (ez nem tudom mi, a karbiban?), bár a haverom csinálta én nem mertem volna bele fogni elsőre. Elég lenne csak gyűrűt cserélni, vagy a dugattyú is meghalhatott,??
Ma kevertem a benzinbe egy kis olajat.
A karburátor tiszta. Az elektromos szivatóról lehúztam a kábelt és úgy is kipróbáltam de akkor is leállt.
Ja ma észrevettem, h az a cső, ami pont a karbi aljából (ahol az úszóház) jön ki (ez milyen cső? ) az félig le van jönve, ahol csatlakozik a kerék melletti részbe. Lehúztam és el volt tömődve földdel, de amúgy is száraz volt, na ennek mi a rendeltetése, mármint ahova megy??Fontos ez, lehet a hiba oka?
Hát tényleg jók ezek a robogók, el lehet velük szórakozni napról-napra, és találgatni is izgalmas :)
Köszi szépen a sok segítséget! Neked is jó szerelgetést
Majd a karbiban a műanyag úszót nézd meg hogy nem e lyukas,mert ha igen akkor is produkálhat ilyeneket mert megtelik egy kis idő mulva benzinnel a karbiban túl sok lessz a nyál és ettől is befulladhat a moci..Egy ismerősnél rákérdezek hogy milehet a baja,de előre tudom hogy azt fogják mondani hogy karbi de aztán lehet hogy tévedek.
Ha nnem húzta da robogót mint állat attóül a dugattyó nbem sülhet be de a bejáratásnál arra kell odafigyelni hogy extra olajozás és változatos fordulatszám mert automata váltós és nem szabad 1200km-ig csövön huzatni.Szóval nemhiszem hogy ezzel lenne bajod.Ami a csöveket illeti a karbin azok:van egy benzin cső amin be megy a nyál(itt a szűrőt is nézheted hogy nincs e eltömődve),van egy kis cső ami a karbi alján van ez nem lényeges mert ha túl sok benzin van a karbiba ő azt kiereszti azo(nem baj ha azt is kipucolod néha),És van egy vákum cső ami a benzin áramlásáért felelős ha azzal van gond hirtelen áll le a moci mint ha a kulcsot elforgatod.
Majd még írok akkor de addig nézd meg a karbiban az úszót hogy nem e lyukas,ha igen akkor szárítsad ki és egy kis forrasztópákával és műanyaggal meg lehet hackelni.
üdv!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!