Van egy kínai robogóm, Berúgom megyek vele 2-4 km-t és menet közben leáll, kicsit mintha érdekesebb hangra váltana és mintha kifogyna a benzin és gurulok. Párszor megrúgom a és beindul,100 m és ugyanaz. Ha kicsit lehül megint kb 2 km megy. Mi a baj?
a karburátort szétszedtem, nem volt koszos, normálisnak tűnt minden; át volt dugattyúzva, gyűrűzve.
Mentem vele kb 50 km-t, nem egyhuzamban, egy részét földúton.
(akksi nincs benne)
Tippem: besül a motor (beleszorul a melegtől, hőtágulástól a hengerbe a dugattyú), be kéne járatni annak rendje módja szerint...
Ne tedd tönkre, bár már most is károsodhatott..
hogy kellene bejáratnom ezek után?
Amúgy nem hajtottam túl, max 35-el, lehet mikor lassan földúton mentem túlmelegedett, de van ventilátor a blokkon...
Elektronikával nem lehet gond, a feszültségszabályozónak nincs ilyen tünete??
"kicsit mintha érdekesebb hangra váltana"
Ebből gondolom, bár nem könnyű leírni azt a hangot..
Bejáratáshoz több olajat kell rakni a keverékbe (úgy 1,5-szer annyit), és célszerű sík úton alacsony sebességgel menni, időnként megállni, hűlni hagyni..
A hűtés jobb ilyen "hidegben", de ez annyit jelent, hogy kevésbé tágul a henger, hamarabb fogja meg a dugattyút..
Csak óvatosan, jó lesz az...
Amikor "beáll" a dugattyú, robogónál szerencsés, mert old a kuplung, nekem motornál, 80-nál blokkolta a hátsó kereket...
Ez kérlek szépen a karburátorban a tűszelepet ki kell cserélned!Ilyenem volt nekem is...Élvezetes dolog:)
De ez lehet kipufogó is de elsősorban karburátor és azon belől a tűszelepre gondolok mert az rugós ezekben és a rugó elfárad ,beragad stb. ha mégsem ez az akkro kipufogó problémás(akkor ki kell herélni vagy ki kell égetni)
Üdv%!
Köszönöm a válaszokat!
Csak eszembe jutott, h ha a dugattyú beragad a hengerbe akkor utána egyből nehezebben lehetne berúgni, nem? De nekem ugyanolyan könnyű csak, mintha benzin nélkül rugdosnám, aztán kb a 10-ik berúgásra már kezd beröffenni
elsődlegesen én is a karburátorra gyanakodtam vagy a "nyomószelepre". De lehet tényleg a tűszelep lesz, mert hepehupás földúton mentem és akkor kezdet először ilyet csinálni, gondolom dobálta az úszókát is a karburátorban, vagy valami ilyesmi és befáradt a rugó. Majdnem 7 ezer km van benne, nem tudom volt-e már csinálva a karburátor nem olyan régen vettem kedvezményes áron
A kipufogót hogy lehet kiégetni, ha az a baj ? Szét kell flexelni aztán összehegeszteni :)? Mert szétszedni nem lehet
a kipufogót nem kell szétszedni csak leszedni...De ahoz hogy levedd szét kell bontanod a kasznit is.
Nekem van gázégőm itthon és úgy szoktam kiégetni ha gondom van vele hogy nagylángon pörkölöm a beömlő felöli részrő és addig csinálom ameddig füstöl.Nem hinném hogy dugattyú problémád lenne.szerintem tuti a karbiba a tűszelep,pár a fene se tudja...
Amúgy kínai robogóba 2 ütemüvel még nem is találkoztam...Automat6a szivatos?Minarelli blokk van rajta?ÜDv!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!