Miket ellenőriznek még szgk. Műszaki vizsgán?
És van még egy ami régi autósok rémálma:
Esztétika!!!
Nézd meg az alvázad, nincs e valahol porhanyósra lukadva. Kopogtasd végig a kocsi alját. Ahol nem fémes, ott valószínűleg elkorhadt.
Nézd meg az első felfüggesztés kopóalkatrészeit. Milyen állapotban vannak a gumi szilentek, a csapágyak, a rugók, a lengéscsillapítók. Lengőkar szilentjeit a kormánykerék mozgatásával tudod ellenőrizni legjobban. Ha a kormány fordításával a lengőkar is mozog jobbra-balra, akkor biza cserélni kell. Kormányösszekötő gömbfejet nézd meg, nem-e kotyog (szintén kormánymozgatással). Az elnyíródott porvédőket szedd le, gömbfejet kend be zsírral és tegyél fel új védőt. Ellenőrizd a lámpákat, kapcsold be az összeset egyszerre. Ha valamelyik nemvilágít .. csináld meg. Ablaktörlőket is nézd meg, nem-e szakadtak, kopottak. Ha már rossz, akkor nem töröl teljes felületen vagy csíkokat húz. Teszteld le az ablakmosó folyadékot is. Menj ki egy hosszú egyenes útra, gyorsíts fel 50-re és kezd el finoman nyomni a féket. Ha csak a pedálút felénél kezd el fogni és esetleg padlóig koppanásig nyomható, akkor légteleníteni kell. Nézd meg a kéziféket is. Ha könnyedén elindul a kocsi behúzott kézifékkel, akkor állíts rajta. Pihenés képpen nyomd meg a dudát, biztosan üzemel-e.
Az a lényeg hogy visszamenjen.Most ilyen kezdeti halál állapotban van,ha szerencséd van még műszakin jó lesz.
A kormánykereket szedd le és egy ricnivel tedd arrább (egyenesbe).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!