Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miket ellenőriznek még szgk....

Miket ellenőriznek még szgk. Műszaki vizsgán?

Figyelt kérdés
Fék, gumi, motor, kaszni állapotán kívül?
2012. márc. 29. 10:16
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
futómű, lámpák.
2012. márc. 29. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
Azonosítójelek megléte és olvashatósága, kötelező felszerelések (elsősegélynyújtó csomag, elakadásjelző háromszög) megléte, a kritikus helyek (tartóelemek, felfüggesztés csuklói) állapota, autóból való kilátás (néha előkerül ám a fényáteresztést mérő műszer a gyanúsan sötét ablakoknál, illetve nézhetik, hogy egyáltalán megvannak-e a tükrök és megfelelnek-e a szabványoknak), visszajelzők megléte és működése (minden megfelelő színnel, fényerővel, kapcsolással világít). Biztos van még, csak most nem jut eszembe több.
2012. márc. 29. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:

És van még egy ami régi autósok rémálma:

Esztétika!!!

2012. márc. 29. 12:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm az eddigieket, mind hasznos volt, jöhet még, hogy felkészült legyek..:)
2012. márc. 29. 13:21
 5/11 anonim ***** válasza:

Nézd meg az alvázad, nincs e valahol porhanyósra lukadva. Kopogtasd végig a kocsi alját. Ahol nem fémes, ott valószínűleg elkorhadt.

Nézd meg az első felfüggesztés kopóalkatrészeit. Milyen állapotban vannak a gumi szilentek, a csapágyak, a rugók, a lengéscsillapítók. Lengőkar szilentjeit a kormánykerék mozgatásával tudod ellenőrizni legjobban. Ha a kormány fordításával a lengőkar is mozog jobbra-balra, akkor biza cserélni kell. Kormányösszekötő gömbfejet nézd meg, nem-e kotyog (szintén kormánymozgatással). Az elnyíródott porvédőket szedd le, gömbfejet kend be zsírral és tegyél fel új védőt. Ellenőrizd a lámpákat, kapcsold be az összeset egyszerre. Ha valamelyik nemvilágít .. csináld meg. Ablaktörlőket is nézd meg, nem-e szakadtak, kopottak. Ha már rossz, akkor nem töröl teljes felületen vagy csíkokat húz. Teszteld le az ablakmosó folyadékot is. Menj ki egy hosszú egyenes útra, gyorsíts fel 50-re és kezd el finoman nyomni a féket. Ha csak a pedálút felénél kezd el fogni és esetleg padlóig koppanásig nyomható, akkor légteleníteni kell. Nézd meg a kéziféket is. Ha könnyedén elindul a kocsi behúzott kézifékkel, akkor állíts rajta. Pihenés képpen nyomd meg a dudát, biztosan üzemel-e.

2012. márc. 29. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Katalizátor meglétét is ellenőrizd. Ha meleg járó motornál vizet látsz a kipufogóból folyni vagy a dob alján csurogni, akkor jól működik a katalizátor.
2012. márc. 29. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
És persze nem lehet lukas a kipufogó, nem fújhat ki sehol a gáz, csak a legvégén.
2012. márc. 29. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
A biztonsági övnek vissza kell ugrani az alaphelyzetbe kikapcsoláskor.Fényszórók beállítottsága,kormány holtjáték,kavics felverődés.
2012. márc. 29. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
A biztonsági övek elég lassan mennek vissza a helyükre, továbbá a kormány egyenes állásnál nincsen egyenesben. Ezekbe belekötnek?
2012. ápr. 9. 20:33
 10/11 anonim ***** válasza:

Az a lényeg hogy visszamenjen.Most ilyen kezdeti halál állapotban van,ha szerencséd van még műszakin jó lesz.


A kormánykereket szedd le és egy ricnivel tedd arrább (egyenesbe).

2012. ápr. 10. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!