Önindító, vagy aksi hiba? (Renault Megane 1.4)
Figyelt kérdés
Az elmúlt napokba azt vettem észre, hogy a kocsi nehezen indul a napi első, vagy hosszabb pihenés után (kb 6 óra) napszaktól és időjárástól függetlenül. Idáig beindult az első próbálkozásra pár másodperc önindítózás után, de mostanában csak a második, harmadik próbálkozásra sikerül. És akkor is valami furcsa mormogó hangot ad ki. Netán a generátor nem tölt vissza rendesen, vagy az aksi kezdi megadni magát (egyébként zselés aku van benne)? Egy mezei multi méterrel ki lehet-e deríteni, hogy az aksi milyen állapotban van?2012. márc. 28. 23:53
1/11 anonim válasza:
Ahogy írod ,egyik se. Forgatja az önindító a motort, tehát jó az akku és az önindító is.
2/11 anonim válasza:
Inkább az üzemanyagpumpára gondolnék! Vidd el egy jó maszekhez!
3/11 A kérdező kommentje:
Nos köszönöm a válaszokat. A reggel megtakarítottam az aku sarukat, de a problémám még mindig fennáll. :( Én először azért gyanakodtam az aksira, mivel mostanság ritkán használom a kocsit és akkor is csak rövid távokat megyek vele (pár km). Önindító-megáll-önindító-megáll... Ezért gondoltam, hogy talán nem tölt rendesen vissza, vagy már esetleg az aksi kezdi megadni magát, és nem tartja meg olyan sokáig az áramot. Bár a gyújtás ráadása után, mikor önindítózok a töltés visszajelző led elalszik (ergo a hiba nem itt van). A benzin szivattyúra azért nem gondoltam, mivel amikor ráadom a gyújtást pár másodpercig hallok egy búgó hangot. Legjobb tudomásom szerint ez a benzin szivattyú hangja, ami egy kis benzint szív fel az indításhoz. Szóval elvileg ez sem lenne hibás, de javítsatok ki ha tévedek. Esetleg még a benzin szűrőre, vagy vezetékre tippelnék, mivel nem sok benzinnel járkáltam mostanság, lehet, hogy ott van valami kis eltömődés. Lehet, hogy esetleg emiatt tud a kocsi csak többszöri indítózásra indulni? Mert, ha beindul utána már oké minden (indul 1 pöccre), és alapjáraton sem áll le.
2012. márc. 29. 11:57
4/11 anonim válasza:
Mivel a motor beindulása után már nincs gond ezért valószínűleg az az üzemanyagpumpád döglött meg ami a tankból az AC-ig (nagy üzemanyagpumpa) juttatja el az üzemanyagot.
Megnevezése: tandemszivattyú, átemelőszivattyú, léptetőszivattyú, tankszivattyú stb
Autósboltban be tudod szerezni.
5/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm a segítséget, igyekszem mihamarabb megnézetni egy szerelővel. :)
2012. márc. 29. 12:31
6/11 A kérdező kommentje:
Nos, újabb változás történt. A kocsi már be sem indul, pedig benzin tuti, hogy van benne, mivel a tegnap tankoltam bele. Így már tuti biztos, hogy az a benzin szivattyú ment tönkre? Másrészről ezt a hibát csak cserével lehet megoldani, vagy elég volna kiszedni és megtakarítani? Egy ilyen új szivattyú kb mennyibe kerül? Renault Megane 1.4 98-as a kocsi.
2012. márc. 30. 11:07
7/11 anonim válasza:
Igen akkor tuti biztos, hogy az tankszivattyú ment tönkre.
Tisztítással, felújítással viszont nem érdemes sz.rakodni!
Unixban, bárdiban megmondják, hogy mennyibe kerül. (szerintem 20 000ft alatt)
8/11 anonim válasza:
Egy szerelővel is nézesd meg, nehogy esetleg a nagy AC legyen a hibás. (bár ezt nem tartom valószínűnek)
9/11 A kérdező kommentje:
A hátsó léptető szivattyúm tényleg bekrepált. Sikerült kicserélnem de a problémám még mindig fennáll! :( Lehet, hogy az AC-m is megadta magát?
2012. ápr. 2. 11:19
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!