Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen motor lenne a legjobb...

Milyen motor lenne a legjobb elsőnek?

Figyelt kérdés

Szeretnék nemsokára motort venni max 350.000Ft -ot rászánva. Alapvetően chopper/cruiser/túra motorok érdekelnek, amik két főnek is egész kényelmesek még, a fogyasztás/tankméret is fontos lenne, a hosszabb utak miatt. Nyilván ennyi pénzből csak használt motort, de érdekelne melyek a legjobbak ebben az árkategóriában érték szempontjából és melyek a legmegbízhatóbbak az említett paramétereket figyelembe véve.

Mint a kérdésből kiderült első motoros jogsi, tehát max 25kW(33,5LE).

Eddig a Keeway Supershadow 250 nyerte el leginkább a tetszésemet, de elég laikus vélemény nyilván, nem tudom mennyire értékálló fajta.

Előre is köszönöm a segítséget.


2012. márc. 24. 23:13
 1/5 anonim ***** válasza:

Bár nem vagyok szakértő, de a Keewayről eddig nem sok jót hallottam.

Inkább Hondákban vagy hasonló minőségibbekben érdemes gondolkodni.

2012. márc. 25. 01:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

A Keeway nem motor hanem játékszer hülyegyerekeknek!


Egy Suzuki Bandit nem lenne rossz elsőre.

[link]

[link]

2012. márc. 25. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Na ezen se csomagnak se semminek nincs hely ha ketten vannak rajta... Értem hogy a keeway pocsék, de ez meg egy naked bike és (ugyan nem ismerem a műszaki tulajdonságait, de) max a fogyasztása lehet jó. Tudom, ennyi pénzért ne is várjak csodát, de azért ez elég messze van attól amit leírtam...
2012. márc. 25. 13:17
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

Keeway:

külső: szubjektív, de szerintem ronda. Az már viszont kevésbé szubjektív, hogy ránézésre látszik a kidolgozatlanság és a minőségtelenség. Vagyis igazi kínai!

elektronika: úgy ahogy van szar! A Keeway-ek jellegzetessége, hogy a fordulatszámérő úgy bevan lassulva, hogy nem a valós értéket mutatja és a sebességmerő ingadozik össze-vissza. A mutató olyan mint egy kelj fel Jancsi. A gyújtáskapcsoló is kifejezetten ócska. Sőt még a huuu de high-tech bicska kulcs is messziről gagyi. A kormánykapcsolók elhelyezésénél nem sok ergonómiai szempontot mérlegeltek.

váltó: hihetetlen egy szerkezet. Javasolt az acélbetétes bakancs viselése mert a felváltástól megfájdul az ember lábfeje.

futómű: olyan mintha valami taknyon csúszkálnál vele. Nyeklik-nyaklik-csuklik össze-vissza az egész. A csillapítás szót sem igen ismerik Keeway-éknél. Az összes úthibával személyes ismeretséget fogsz kötni. A gyári gumikat illik kb azonnal cserélni mert kritikán aluliak.

fék: fogni fog valamennyire, de az egydugattyús úszóágyas vacaktól csodát ne várjon senki.


Lehet, hogy a Bantit messze van attól amit leírtál a Keeway viszont messze van a motorkerékpár fogalmától! Nincs benne semmi szerethető. Elvesz mindent amit a motorozásban szeretni lehet. Egy rakás szar 350 ezerért, nem más!

2012. márc. 25. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Ezekről légyszi írj véleményt, ha tudsz esetleg:

Yamaha XV 250

Honda Rebel 250

Honda NTV 650

Kawasaki EL 250



Egész normálisnak tűnnek és nagyjából mindenben rendben is lennének, csak a minőséggel kapcsolatban nem vagyok képben...

Egyébként a Bandithoz 45-46 Lóerőt emlegetnek, ami már kizárja. A Honda NTV 650 -es 34 LE -jét sem tudom mennyire probléma, mennyire vannak rászállva erre a dologra, hogy 1-2 lóerő+ van esetleg A korl. jogsihoz képest, esetleg ebben tud valaki segíteni, hogy mennyire kukacoskodnak? Esetleg nézhetek erősebbet is és műhelyben kicsit visszavesszük és úgy viszem műszakira.

2012. márc. 28. 22:13

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!