Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért vesznek az emberek suzukit?

Miért vesznek az emberek suzukit?

Figyelt kérdés
2,5 milkából használt és jobb kocsikat lehet vennni!
2012. márc. 21. 19:01
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:

Nem vittem rossz helyre.

Tudok, szoktam autót szerelni (jóval régebben csináltam komplett motorgenerált, gömbfejcsere, generátor, önindító javítás rutinmunka, elektromosság is megy, "kiváncsiságból" vettem OBD "motorolvasót", sok érdekes dolgot lehet vele látni), de abszolut saját használatú céges autó volt, azért vittem szervizbe....

(Azért vedd figyelembe, hogy sok embernek nincs ismerete, lehetősége még kisebb javításra sem, akkor pedig nem mindegy mennyibe kerül)

2012. márc. 21. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:
Sok embernek nincs ideje és ereje beutazni az országot hazsnáltautók után, mellesleg kutatni, hogy miben mi a hiba.... Valaki bemegy a szalonba, és garantáltan jót kap, ilyen egyszerű. Mindkét félt megértem.
2012. márc. 21. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim válasza:

A Suzuki igenis jó autó, hiszen japán, ergo nem lehet szar.

Az új Swift vagy az sx4-es nagyon is jó és megfelel az emberek igényeinek. Miért venne használt autót, mikor újonnan is vehet.

Ez pont olyan, hogy miért akar minden rajoskodó divattrotty hülyegyerek Audit, Mercedest, vagy BMW-t venni ugyanis 10-20 milkóért már veszek egy HASZNÁLT Lexust, vagy egy HASZNÁLT Aston-martint

[link]

2012. márc. 21. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:

A Győrben gyártott Szuzuki pont annyira japán, mint amennyire a kínai gyorsbüfében kapható kaja kínai.


Én már vezettem VALÓDI JAPÁN szuzkit, a céges autónk pedig egy magyar swift volt. Ég és föld a különbség minőségben.

2012. márc. 21. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:

Én csak a mi családunk példáját tudom elmondani. Kereken 10 éve történt, hogy egy 1989-es Lada kombi cégautó, sokszázezer kilométerrel (tudom, hogy gáz volt a Lada már tizenéve is, de faterunk, a cégvezető beérte vele, abszolút nem érdekelt a kocsi) megadta magát, gazdaságtalan lett volna javítani. 2002-ben nagyon kedvező volt a Suzukik ára és a lízingkonstrukciók. Mivel nekem akkor is volt hobbiautóm, így a céges/családi célra használatos autóba nem szóltam bele, a tesómnak meg tetszett is, így lett egy WagonR+ lízingelve a kft-nek. És jó volt, megbízható, keveset evett, nem volt vele baj. Csak a maradványértékes konstrukció miatt lett lecserélve.


Más. A páromnak is volt külön autója. Mégpedig egy Bogár, amit szeretett is, de annyira sok baj volt vele, örökké költeni kellett rá, hogy végülis ő is átsuzukisodott. Pedig előtte nem sokra tartotta a márkát sem, de kijött az új Swift, lendületes küllemmel, sokkal felnőttebb autónak tűnt az elődjénél 2005 körül, és a legolcsóbb újautó volt, illetve a második, mert a Chevrolet Spark olcsóbb volt, de az nagyon pici kis lélekvesztő még az új Swifthez képest is, úgyhogy a párom is végül 2006 elején a Bogárból kiszállva megvette az új Swiftjét, háromajtósat, pirosban és azóta is megelégedéssel használja.


A mai autóvásárlási szokásokat nem ismerem, de régebben az újonnan vett Suzukikat sosem a készpénzes vevők vették, hanem azok akik vagy céges lízigben, vagy magánemberként hitelben gondolkodtak és hosszú távra terveztek vele. Akik nem autóubzik, akik nem presztizselni akarnak, hanem kiszámítható költségen és egyszerűen közlekedni.


Régebben, az exladás, trabantosokból átvedlett suzukisok igazi állatfajnak tűnhettek az utakon, mára letisztult a kép. A legtöbb suzukis a helyén kezeli a masináját és nem vagizik, hanem helyváltoztat, szépen, csendben.


Hozzáteszem, hogy magamnak én sem vennék, de ennek teljesen más oka van.

2012. márc. 22. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:
8%

2,5 M ft-ból egy klímás golfot vagy astrát vesz az aki egy kicsit is ért az autókhoz...


Viszont a suzuki üzletpolitikája összességében nagyon sikeres volt hiszen kellett egy relatíve olcsó, strapabíró kisautó ami bárki számára újonnan elérhető. Ha belegondolsz, a swift végre letakarította utakról a lada samarákat, zsigulikat, trabantot, wartburgot, dáciát, zastavát stb. Kb ilyen autókat számíttattak be az emberek amikor megjelent a swift.

Ettől függetlenül egy papírautónak tartom a suzukit. Amiben az ember az életével játszik!!

2012. márc. 22. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim ***** válasza:
Az új Suzukik nem papírautók! Értsétek már meg emberek, hogy az új Suzukiknak ugyanúgy 5 csillagos töréstesztje van, mint egy Corsának, vagy bármelyik hasonló kategóriás autónak. Miért kell az idióta 20 évvel ezelőtti előítéleteket ráakasztani minden autóra?
2012. márc. 22. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim ***** válasza:
Az lehet, hogy az új szutyuki nem papírból van, de már nem is olcsó, és közel sem olyan megbízható, mint a régi. Ergo levetkőzte a legnagyobb hátrányát, de az előnyeit is. Tehát továbbra is marhaság megvenni, slussz.
2012. márc. 22. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:

Én továbbra is azt mondom, és ajánlom is mindenkinek, hogy 1 és 1.5 milla közötti benzines kisautóból csakis Swiftet szabad venni. Még mindig a legmegbízhatóbb a kategóriában, a motorja meg messze felülmúlja a kategóriatársakét.


Mondom ezt Rönósként...

2012. márc. 22. 23:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:
Tudok egy jobb kérdést: Miért vannak olyan emberek, akiket ez annyira bosszant, hogy képesek ország-világ előtt megkérdezni?
2013. jan. 18. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!