Mennyibe kerül egy 2-es 1.6 os diesel Golfot fel gyűrűzni? Mennyi a gyűrűkészlet mit kell vennem? Ha felgyűrűzőm nemlesz kartergázos? Jobban indul majd hidegben? Jóbban fog menni?
Ismerős aztmondta felkell gyürüzni a Golfom mert nagy a kartergáz és valamikor nehezen indul még melegben is .Én konkrétan csak arra vagyok kiváncsi az alkatrész mennyibe fog kerülni mert munkadijban ingyen megcsinálják.
Ja ésha valakinek vannak 2 es golfhoz alkatrészei pl : ajtókárpit,2 db ajtó zár kulcsal mert nemtudom bezárni jelenleg,2 oldali diszléc meg apróbb dolgok azok jelezzék.
Köszönöm.
Egy öreg dízelmotor szétszedésekor elég nagy valószínűséggel más problémák is felszínre bukkanhatnak, és pénzkidobás egy gyűrűzés önmagában, ha az egyéb kezdődő hibákat meg benne hagyják, mint időzített bombát, ráadásul a fölhasznált tömítések ára is kárba vész egy újabb megbontáskor.
Amire gondolok: szelepzárási vizsgálatot célszerű végezni a levett hengerfejen (benzint töltenek a fölfordított égésterekbe), és rögtön kijön, hogy valamelyik szelep már nem jól zár. Vagy csak tiszta korom a szára, amit le kell tisztítani. A kiszedése közben láthatóvá válnak a horzsolások, kopásnyomok a szelepszáron, ekkor új szelepgarnitúra+szelepszár hüvelyek...... és így tovább
Aztán a hajtórúd siklócsapágya is láthatóvá válik a dugattyúk kifűzésekor. Ha a siklófelületen már nagyobb méretű éles színátmenetek (pl. ezüst-matt szürke), forgásirányú hosszanti foltok vannak, azt már nem is szokás méregetni tovább, rögtön cserélik. Ekkor ildomos a hajtórúd nagy furatát megmérni, nincs-e kinyúlva,..... és így tovább.
Én most állok egy hasonló kérdés előtt, Ford FIesta MK3 diesel-motorjával kapcsolatban. Ehhez a bontóban valószínűleg csak kopott motort kapok (típusbetegség), tehát az egyetlen járható út a generál, most épp más egyéb szempontokat mérlegelek, pl. kasztni állapota, stb., mielőtt szétkapatnám a motort.
A műszaki kollégám tapasztalatai szerint a Goezt gyűrűk túl kemények, ridegek.
Egy másik fontos tudnivaló: pusztán a gyűrűzést választva a fúrás mellőzésével, a hengerfalon képződött vállakat (alul-felül) kanalas hántolóval le kell törni, mivel a cserélendő gyűrűk magassága is lecsökken a kopásból eredően, így a kikopás is odébb kerül a hengerfalon, amit az új, vastagabb gyűrű már nem tolerál, beleütközhet, eltörhet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!