Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyibe kerül egy 2-es 1.6...

Mennyibe kerül egy 2-es 1.6 os diesel Golfot fel gyűrűzni? Mennyi a gyűrűkészlet mit kell vennem? Ha felgyűrűzőm nemlesz kartergázos? Jobban indul majd hidegben? Jóbban fog menni?

Figyelt kérdés

Ismerős aztmondta felkell gyürüzni a Golfom mert nagy a kartergáz és valamikor nehezen indul még melegben is .Én konkrétan csak arra vagyok kiváncsi az alkatrész mennyibe fog kerülni mert munkadijban ingyen megcsinálják.


Ja ésha valakinek vannak 2 es golfhoz alkatrészei pl : ajtókárpit,2 db ajtó zár kulcsal mert nemtudom bezárni jelenleg,2 oldali diszléc meg apróbb dolgok azok jelezzék.


Köszönöm.


2009. jún. 13. 11:13
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
A gyűrűzés félmegoldás. Ilyenkor a dugattyú és a henger kopott, megnőtt köztük a hézag. Az igazi a fúrás és a dugattyúsor, valamint a gyűrű cseréje lenne, de ez a megoldás sem rossz. Pontos árat nem tudok mondani, de az tény, hogy könnyebben fog indulni, mert lesz értékelhető sűrítése, így - bár az önindító nehezebben tekeri meg - hamarabb lesz képes megfelelő teljesítményt leadni ahhoz, hogy ne álljon le. Menni is jobban fog, mert nem "szökik el" a nyomás, mikor begyullad a gázolaj.
2009. jún. 13. 11:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
A gyűrűgarnitúra nem nagy összeg.Pár ezer forint.De. Tömítések,simmeringek.Azokat is érdemes cserélni.De a kopott motornál,csak gyűrűt fogsz cserélni, megnő a kompresszió,és hamarabb csapágyas lesz, mert csapágyat nem cseréltél.És azok is meg vannak kopva.Tehát ez fél megoldás.De szegény ember vízzel főz.Götz gyűrűket vegyél, ha már veszel.Olaj,tömítések,gyűrű,szűrő sztem.50.000.-Ft.Kb.Munkadíj nélkül.De akkor már vezérmű szíjat is kéne cserélni,görgőt.Szóval nem olcsó dolog.Nem érné meg venni egy motort?kompletten 60.000.-t simán kapsz egy jó Golf motort.Szívót.Ez az én szerény véleményem, mint autószerelő.
2009. jún. 13. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Többe kerül ez a motorfelújítósdi mint amibe a kocsi kerül. Vegyél bele valami bontott motort.
2009. jún. 14. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 Aljonka válasza:

Egy öreg dízelmotor szétszedésekor elég nagy valószínűséggel más problémák is felszínre bukkanhatnak, és pénzkidobás egy gyűrűzés önmagában, ha az egyéb kezdődő hibákat meg benne hagyják, mint időzített bombát, ráadásul a fölhasznált tömítések ára is kárba vész egy újabb megbontáskor.

Amire gondolok: szelepzárási vizsgálatot célszerű végezni a levett hengerfejen (benzint töltenek a fölfordított égésterekbe), és rögtön kijön, hogy valamelyik szelep már nem jól zár. Vagy csak tiszta korom a szára, amit le kell tisztítani. A kiszedése közben láthatóvá válnak a horzsolások, kopásnyomok a szelepszáron, ekkor új szelepgarnitúra+szelepszár hüvelyek...... és így tovább

Aztán a hajtórúd siklócsapágya is láthatóvá válik a dugattyúk kifűzésekor. Ha a siklófelületen már nagyobb méretű éles színátmenetek (pl. ezüst-matt szürke), forgásirányú hosszanti foltok vannak, azt már nem is szokás méregetni tovább, rögtön cserélik. Ekkor ildomos a hajtórúd nagy furatát megmérni, nincs-e kinyúlva,..... és így tovább.

Én most állok egy hasonló kérdés előtt, Ford FIesta MK3 diesel-motorjával kapcsolatban. Ehhez a bontóban valószínűleg csak kopott motort kapok (típusbetegség), tehát az egyetlen járható út a generál, most épp más egyéb szempontokat mérlegelek, pl. kasztni állapota, stb., mielőtt szétkapatnám a motort.


A műszaki kollégám tapasztalatai szerint a Goezt gyűrűk túl kemények, ridegek.


Egy másik fontos tudnivaló: pusztán a gyűrűzést választva a fúrás mellőzésével, a hengerfalon képződött vállakat (alul-felül) kanalas hántolóval le kell törni, mivel a cserélendő gyűrűk magassága is lecsökken a kopásból eredően, így a kikopás is odébb kerül a hengerfalon, amit az új, vastagabb gyűrű már nem tolerál, beleütközhet, eltörhet.

2014. aug. 23. 23:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!