Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nektek a régi vagy újabb...

Nektek a régi vagy újabb autók jönnek be?

Figyelt kérdés
Ha tudtok írjatok példákat is, és miért? Csak közvéleményt kutatok :D érdekel hogy kinek mi tetszik. A válaszokat előre is köszi.
2012. márc. 12. 23:05
1 2
 11/15 A kérdező kommentje:
Én is a régi autók híve vagyok, de nem csak a 90es és 2000 közötti évek autóit szeretem, hanem a sokkal régebbi, 60as 70eseket. A ladákat sokan lenézik, de még ezer év múlva is az utakat fogja járni, elpusztíthatatlanok, amíg a most frissen kigurult teleelektronikázott luxuskocsik 100 év alatt már úgy néznek ki mint egy korhadt faszekér. Szóval a régieket nem véletlenül becsülik meg, a w123as merciket, a régi golfokat, fiatot, sőt ha már amerikai kocsit kéne megemlíteni akkor a Plymouth Furykat.
2012. márc. 13. 12:37
 12/15 anonim ***** válasza:

Azért a korrózióvédelem sokat fejlődött amióta év autója lett a Fiat 124... Én is veteránpárti vagyok, öreg motor van is itthon, de a mindennapokban nagy kényelmet jelentenek az automatizált dolgok.


Persze elromolhat, de mi nem?

Az előírt karbantartások mellett minden jármű működhet megfelelően. Annyi hogy egy modern kocsiban mondjuk 200e km alatt elkopik egy ellenálláspálya vagy egy jeladó amit csak cserével lehet ellensúlyozni, de ugyanennyi km alatt azért a régi kocsikban is meg kell küzdeni a bowdenek nyúlásával, a karburátor lerakódásaival stb.


Javítani persze egyszerűbb a régieket, de az újakat sem lehetetlen. Csak komolyabb felkészültséget kíván.


Másik összevetés, hogy mennyit érnek a biztonsági berendezések. Egy ABS rendszer lehet komoly és drága hibaforrás, de ha megmenti egyszer az életedet akkor más megvilágításba kerül a téma.

2012. márc. 13. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:

Az en kedvencem (lany letemre) a Dodge Challenger.

A regi (70es) verziok jol neznek ki, meg minden, de eletveszelyesek. Se legzsak, se normalis biztonsagi ov, se abs, se fejtamla stb. Nem kell teleelktronikazva legyen, de az alapveto biztonsagi dolgok legyenek benne. Ezert bar imadom a 70es evek autoit, megsem egy eletbiztositas egy ilyen. Viszont mikor a Dodge kijott az uj Challengerrel, akkor nagyon megorultem, mert a uj megtartotta a regi format, a muscle car feeling ugyanugy megvan, viszont tudod, hogy a kocsi x meteren belul (csuszas nelkul) megall illetve ha borulsz, akkor kinyilik vagy 5 legzsak korulotted es nagyobb esellyel eled tul a balesetet.


A mindenkori kedvenc a 67-es Pontiac Firebird. Barcsak letezne meg a gyar is kihoznanak egy a formahoz hu de modern verziot ebbol a kocsibol, tutti, hogy eladnam a lelkem hogy vegyek egyet :)

2012. márc. 13. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:
Nekem az 1930-as autók is tetszenek,pl Ford T modell alakja is nagyon bejön,és tetszik az a nagy hűtőrács,mostani kocsikon meg már szinte nincs is de régen ez dominált.
2013. okt. 23. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim válasza:
Az igazság az 1960-as évek eleje és az 1980-as évek vége között van. Azok azok a kocsik, amelyek erejükkel, fogyasztásukkal, stb. a mai forgalomban is használhatók, de még nincs bennük annyi elektronika, hogy használtautó-vásárlásakor azon kelljen rettegni, hogy mibe fog kerülni. Viszont nem árt az aljukat modern, XXI. századi alvázvédővel lekenni, meg előtte "kihegesztetni" a rozsdás foltokat. Egy jó kis Citroën Ami (602 ccm, 32 LE, 6,1 l/100 km) vagy Citroën Visa Club (652 ccm, 33 LE, 5,5 l/100 km) hosszú ideig fogja szolgálni. Nagyobb költségkerettel esetleg nem árt egy Citroën GS (1220 ccm, 65 LE, 8,1 l/100 km) vagy luxuskategóriában egy Citroën DS (2175 ccm, 109 LE, kb. 13 l/100 km) típusú kocsira beruházni, mert ez utóbbi kettő Hydropneumatikus felfüggesztéssel rendelkezik, ami hihetetlen kényelmet, változtatható hasmagasságot biztosít, durrdefekt esetén nem rándul meg az autó oldalra, a kerékcseréhez nem kell emelő, csak egy támaszték, és alkalomadtán az egyik hátsó kerék nélkül is lehet velük furikázni. És még ha javítani kell ezt a bonyolultnak mondható rendszert, még mindig sokkal egyszerűbb, és olcsóbb, mint a mai kocsikon valami elektromos kütyü javítása és cseréje.
2014. okt. 26. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!